hink heeft 2 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
4
Ik draai op mijn laptop met vista basic en heb 2 problemen.
Ten eerste heb sinds kort een zwarte rand aan de rechterkant en de onderkant. Het beeld is wel volledig maar er is dus een gedeelte van het beeldscherm zwart.
Ten tweede gebeurt het tijdens het surven op internet regelmatig dat ik ongevraagd een reclame site te zien krijg wat erg irritant is tijdens het internetten.

Wie heeft een oplossing?
 
je 2e probleem lijkt me een spyware probleem, je 1e weet ik niet zo(daar zou ik eens graag een screenshot van willen zien)

maar download eens deze 2 programma's en scan daarmee je pc:
superantispyware & malwarebytes
 
Voor als nog lijkt het erop dat mijn 2e probleem door de beide scans is opgelost. Blijft mijn beeldscherm probleem nog staan. Is er iemand met een oplossing?
 
Kijk eens in apparaatbeheer en probeer dit eens:
Click Start > type CMD >
right click CMD click 'Run as Administrator' > at the command prompt, type: SFC /SCANNOW (mind the space btwn SFC and /)
 
Voor als nog lijkt het erop dat mijn 2e probleem door de beide scans is opgelost. Blijft mijn beeldscherm probleem nog staan. Is er iemand met een oplossing?

ok goed dat er dan al 1 is opgelost maar kan je voor dat ander probleem eens even een screenshot nemen om beter te kunnen tonen wat juist je probleem is
 
een screenshot geeft wel het gehele beeld aan maar geeft niet de beide zwarte randen weer. wellicht een technisch probleem aan het beeld scherm?
 
Kijk eens in apparaatbeheer en probeer dit eens:
Click Start > type CMD >
right click CMD click 'Run as Administrator' > at the command prompt, type: SFC /SCANNOW (mind the space btwn SFC and /)

Heb bovenstaande uitgevoerd maar geen resultaat.
 
een screenshot geeft wel het gehele beeld aan maar geeft niet de beide zwarte randen weer. wellicht een technisch probleem aan het beeld scherm?

dus met andere woorden, als je een screenshot neemt lijkt alles wel normaal?

Misschien moet je even wat proberen met de instellingen van het beeldscherm...
Is het nog een oud crt-scherm misschien(dat waren zo die zeer dikke schermen)
of toch al een lcd?
 
dus met andere woorden, als je een screenshot neemt lijkt alles wel normaal?

Misschien moet je even wat proberen met de instellingen van het beeldscherm...
Is het nog een oud crt-scherm misschien(dat waren zo die zeer dikke schermen)
of toch al een lcd?

Op de laptop??:shocked:

Mss dat je een nieuwe driverversie kan proberen van je videokaart als deze al beschikbaar is,of heb je een cd/dvd bij de laptop erbij gekregen mss kun je de driver er eens opnieuw opzetten.
 
oh ja, ik was alweer vergeten dat het een laptop was maar dan nog kan je er een ander scherm aanhangen hé, al had ik daar toen niet aan gedacht :p

Ok maar wat ik dan bedoel is:

-wanneer je een screenshot neemt, heb je dan mooi je beeldscherm zonder de zwarte randen misschien?

Je zou ook eens systeemherstel kunnen proberen als je het probleem nog niet lang hebt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan