Hiper HPU-4M580 Retail is dat een goede voeding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
494
Hallo ik wil een nieuwe systeem maar met een niet al te dure Vodign

Nou zit ik te denken aan de http://www.alternate.nl/html/builde...werSupply&artno=TN4C31&source2=needed#tecData

Of de http://www.alternate.nl/html/builde...werSupply&artno=TN5R15&source2=needed#tecData

Die Hiper is voor mij een onbekend merk maar miss is dat het niet. en de eficentie is ook wel hoog.

welke van dees zou goed zijn of beter ??

het moet samen gaan met een geforce 8800 GTs 320 MB en een AMD athlon 5600+.

welke ou dan beter zijn ? graag reacties :)

Gr Rick.
 
Een Hiper voeding kun je met een gerust hart kopen. Goede kwaliteit en relatief stil. Ik zou met die videokaart gewoon de zwaarste kiezen.
 
Hiper staat bekend om zijn uitstekende voedingen. Niet één van de goedkoopste, maar dat moet eigenlijk ook niet. Goedkope voedingen leveren niet de waardes die ze beloven en als dat wel zo is, dan is de voeding lang niet zo stabiel als zou moeten.

Ik heb zelf de Hiper Type R 580W en niets dan lof. Erg stil, levert goede waardes en je hoeft alleen de kabels in te pluggen die je nodig hebt. Dit komt dus de airflow in je kast ten goede, want hoe minder kabels, hoe beter de airflow. Zo'n voeding wordt ook wel een modulaire voeding genoemd.

Verder blijft de fan van deze voeding nog een minuutje ofzo zachtjes nablazen als de computer wordt uitgeschakeld. Dit om de overgebleven warme lucht naar buiten te kunnen afvoeren.

Die Hiper die jij op het oog hebt, is geen modulaire voeding zo te zien.

De Type R-versie ziet er zo uit:
HPU-4K580_main.gif
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor de reacties, :)

maar wat is dan het verschil met de gene die ik op het oog heb en de Type R-versie ??

en is Modulair Belangrijk ??
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor de reacties, :)

maar wat is dan het verschil met de gene die ik op het oog heb en de Type R-versie ??

en is Modulair Belangrijk ??

Dat heb ik in mijn vorige reactie aangegeven. ;)
 
Maar die Hiper die jij op het oog hebt, is ook prima hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan