HipTop 2 met PrePaid kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Ik ben van plan via internet een HipTop 2 te kopen. Nu heb ik een Hi Prepaid kaart en wil graag weten of dit gaat werken. Daar bedoel ik dan mee uiteraard alleen het bellen en gebeld worden. Ik begrijp dat internet-diensten het sowieso niet doen.

Ik heb al een dagje zitten zoeken op internet, maar kom alleen maar tegenstrijdige berichten tegen.
Wie weet de waarheid??

De Hiptop werd eerst ook met een Hi-abonnement verkocht, dus lijkt mij dat dit wel gaat werken, mits de Hiptop óf simlock-vrij is óf een Hi- of KPN-simlock heeft.

Tegenwoordig kun je met Hi Prepay ook gebruik maken van internetdiensten (is wel aan de prijzige kant overigens), dus ook dat zou moeten kunnen werken lijkt mij. Je moet alleen dan wel via 1200 GPRS activeren.

Opgelost!

Zodra de HipTop simloch-vrij is gemaakt, kan voor het telefoneren gewoon gebruik worden gemaakt van een prapaid-kaart:D

Hoe/waar wil je die simlockvrij maken? Ik ben bij twee winkels geweest en daar vertelden ze me dat het niet mogelijk is..
Kun jij me helpen?

Je kan contact op nemen met de provider, waar de telefoon oorspronkelijk vandaan komt.

Deze kunnen een unlock code opsturen, waarmee je deze simlock vrij kunt maken.

lukt dit niet?

probeer eens zwarte markt
- beverwijk
- Vleuten

Je kan contact op nemen met de provider, waar de telefoon oorspronkelijk vandaan komt.

Deze kunnen een unlock code opsturen, waarmee je deze simlock vrij kunt maken.

lukt dit niet?

probeer eens zwarte markt
- beverwijk
- Vleuten

Dat heb ik geprobeerd maar dat lukt niet mijn code heeft letters en dat kan ik niet invoeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan