HIS X1650 :aansluiten van de powerkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullzeye26

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Ik heb ter vervanging van mijn oude Geforce Fx5200 een HIS ATI X1650 512mb agp grafische kaart gekocht. Ik hoop met deze kaart weer ff vooruit te kunnen.

Ik ben zelf niet heel technisch en stuitte net bij het aansluiten direct al op een klein probleempje. Na het plaatsen van de kaart in het slot gaf de computer direct al aan dat ik de powerkabel moest aansluiten op de grafische kaart. In de handleiding spreken ze van een PCI-E power cabel. Na een herstart van de computer wat later, startte hij trouwens wel door.

Nu luidt mijn vraag dus: welke kabel wordt hiermee bedoelt en waar kan ik deze vandaan toveren?

Ik heb een P4V88 moederbord.

Alvast erg bedankt!:)

Bedankt voor de supersnelle reactie:thumb:

Er zijn geen stekkertjes meer vrij die op de aansluiting op de grafische kaart passen. De aansluiting de kaart is volgens mij trouwens wit en heeft vier vrij lange metale pinnetjes.(zoals op de die link ja:) )

zat er geen verloopje bij bij die kaart?

je zult toch op een of andere manier een voedingskabel erop moeten zetten
naar een pc boertje??:D

haha nee, die zat er niet :confused:wel maf.
Denk dat ik dan idd maar ff terug moet naar de pcboer(die houden we erin:p).
T levert toch niet een hoop gesleutel op he?

nee hoor.

je moet gewoon ff een verloop vanaf een bestande lijn hebben.

btw: je voeding is sterk genoeg voor een 1650 serie?(advies 350watts)

miss kan ik die uit een oude pc halen bij de buren. Die hebben er nog 2 op de plank staan.
mijn voeding heeft een max van 300 W

ok, waaraan merk je het als het niet voldoende is ? Werkt hij dan uberhaupt niet of zijn zn prestaties gewoon lager?

Ik heb hiernaast alleen nog een geluidskaartje, DVDspeler + DVD brander, een 80 Gb harde schrijf, geheugenkaartjes(2x 512 mb) en een kapotte diskettespeler erin zitten

waaraan je het merkt?
of hij start sowieso niet op of wanneer je hem gaat belasten zegt ie :doe het zelf maar.

maar gezien je systeem denk ik dat moet lukken.
en je komt er gauw genoeg achter toch??;)

Ik denk het ook wel. En dan weet ik tenminste waar het waarschijnlijk aan ligt. bedankt voor je hulp:thumb: . Mocht ik alsnog in de knoei komen dan post ik hier wel weer:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan