History verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
De Geschiedenis van mijn Internet Explorer (6.0) verdwijnt steeds, d.w.z. ik kan alleen zien waar ik vandaag heb gesurft, bij de andere dagen staat niets meer. Had dat probleem ook bij mijn vorige installatie ... voirg week heb ik alles geherinstalleerd en was het een tijd ok, maar nu zie ik weer alleen maar vandaag. Wie weet wat hier aan te doen is?

Bedankt alvast voor je antwoord,

Ingmar

via extra>internetopties kun je bij geschiedenis instellen hoe lang het bewaard blijft.

Bedankt Franz, maar dat weet ik: hij staat ingesteld op 30 dagen. Dus dat kan het niet zijn ... maar wat wel?

lijkt onlogisch maar misscien virus of spyware??
scan je systeem is:cool:

Kijk ook eens of dit niet is aangevinkt: IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "de map met tijdelijke internet-bestanden leegmaken als de browser wordt afgesloten.'' Ook geen Cleaner draaien?

En mogelijk je cache vergroten: in IE/Extra/Internet-opties en klik op Instellingen, aldaar de schuif iets naar rechts moven.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik heb al gescand op spyware, maar dat is het niet. Heb overigens Antispywareblaster en Microsoftware antispyware lopen. Geen Cleaner draaien.
Heb de cache vergroot.
Heb nu Gezina's laatste tip gevolgd, maar kan het resultaat denk ik pas na middernacht checken ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan