Hitachi HTS722012K9A300 ATA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cory

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
74
Hallo,

Ik heb een vraag over een harddisk. Wat vinden jullie van Hitachi HTS722012K9A300 ATA, is die goed? Zou 7200 rpm zijn maar ik hoor nu dus juist van mensen dat die juist erg langzaam zou zijn.

Vriendelijke groet,
Cory
 
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom een harde schijf met SATA en 7200 rpm traag zou zijn. Over het algemeen zijn Hitachi harde schijven vrij goede dingen..
Zou hem lekker kopen als ik jou was, vind al dat gedoe van traag en herrie altijd maar een beetje zinloos: als je hem goed ophangt is er geen herrie (hoogstens een licht gezoem maar daar ontkom je nooit aan met harde schijven), en SATA is snel genoeg dus traagheid zou meer zeggen over het geduld van de gebruiker dan de harde schijf zelf..
 
Die kennis had een programmaatje gedraaid of zijn hardware geschikt was voor Vista (had hij voor de gein gedaan in de overtuiging dat de hardware behoorlijk goed en snel was) maar tot zijn schrik bleek de disk juist zeer laag te scoren; het was dus de zwakke schakel op het systeem :confused: .
 
Hoi !

Tja, dat was zeker onder Win 7 ?

Het is een bekend probleem, vandaar dat Win 7 nog een beta-programma is !

Mijn nieuwe Maxtor Sata II scoort ook maar 3.0, terwijl een oude 200 Gig IDE-schijf 5.9 haalt !

In Vista scoort dezelfde Maxtor wel 5.9 !

Dat is dus een duidelijke discrepantie, het Win 7-team werkt er nog aan.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan