Hitcounter in dreamweaver...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
1.582
Hallo,

Ben bezig dreamweaver onder de knie te krijgen, en dat lukt aardig daar ik al aardig wat ervaring met frontpage heb. Nu stuit ik toch op een probleempje...

In frontpage kun je heel makkelijk een hitcounter invoegen op de gewenste plek in de gewenste vorm. Hoe maak ik een hitcounter in dreamweaver??

ps: hoeft geen php te zijn, wil het niet opslaan in db of in een file, gewoon een zichtbare counter op mijn site zelf...
 
In Frontpage wordt gebruik gemaakt van Frontpage extensions die het mogeiljk maken om een teller te maken. Als je geen Frontpage gebruikt, zul je gebruik moeten maken van een serverside scripttaal, bv php.
 
Heb mn site gebouwd met o.a. php, wat zou dan een mooi script zijn? Vind er geen een op het net...:(

Nogmaals, hij hoeft niet (mag wel) op te slaan naar een file, wil alleen dat ie zichtbaar is. Weet je een leuke?
 
Tja,er zijn er zoveel, maar de beste schrijf je zelf;)
Kijk eens hier
of hier
of google een beetje;)
 
Oke, heb dit gebruikt, maar ben niet echt tevreden over het resultaat. Wil hem aanpassen om alle site's op te slaan in aparte textfile's zodat ik exact weet hoeveel hits per site...:

<?php
$count_my_page = ("hitcounter.txt");
$hits = file($count_my_page);
$hits[0] ++;
$fp = fopen($count_my_page , "w");
fputs($fp , "$hits[0]");
fclose($fp);
echo $hits[0];
?>

Iig bedankt voor de kick in de goeie richting:thumb:
(hitcounter-dreamweaver bleek niet de goeie google-combi, hitcounter-php wel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan