Hitman 2 stopt zomaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitgilles

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
help me

hallo,ik ben nieuw hier dus als ik iets verkeerds plaats zeg het maar.kan iemand me helpen met hitman 2 silent assassin ik kan het spel zeer goed spelen maar in de eerste missie van india,als ik al mijn opdrachten heb voltooid wil ik naar de uitgang lopen maar plotseling stopt het spel en kom ik weer terecht op mijn bureaublad en mijn computer heeft geen foutmelding ofzo.:( kan iemand me helpen a.u.b. :rolleyes: :D groetjes hitgilles

Welkom op Helpmij.

Ik heb je vraag gesplitst uit het ander topic, je zat helemaal in de verkeerde sectie en het is niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.
De titel van je vraag is daarom aangepaste en de vraag is verplaatst naar de spellen-sectie.
Om een vraag te plaatsen kun je klikken op de knop "Plaats een vraag". :)

Succes met je probleem verder.

Is dit een legale versie van de game, zoniet kan het een beveiliging zijn ..

Denk aan The Godfather, deze heeft dat ook

Ik heb ook een iets minder legale versie van het spel en dat werkt perfect. Ik stel voor dat je je save games ergens anders opslaat, en dan het spel opnieuw installeert, om daarna de savegames terug te zetten.

hf,
Tchembado

waar

dag frisian ofzo mag ik vragen waar je mijn vraag hebt gestopt a.u.b.:D :D :rolleyes: :)

groetjes hitgilles

Dit staat boven in beeld.
Home > Helpmij.nl Forum > Spellen > Spel werkt niet > Hitman 2 stopt zomaar

weet soms iemand hoe ik ook zoon tekening krijg bv.er staat hitgilles en eronder een tekening weet iemand hoe je daaraan geraakt thanks alvast:D

groetjes hitgilles:cool:

lol zo'n tekening noemen ze een avatar -> kijk even bij je profiel opties, en dan aanpassen avatar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan