Hitman Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door flipflipsen
Anti Spyware Offensief
Anti Spyware Offensief. menu ::.. Welkom op de site van ASO. ASO DOWNTIME. Vanwege vele servertechnische problemen is de site van ASO de laatste twee weken zeer moeilijk tot niet te bereiken geweest.
www.antispywareoffensief.nl

Ik ben met msn aan het zoeken geweest en zag dit bericht.

Zal het daar bij mij wel aan liggen. Mijn zoon zit bij dezelfde provider als ik, en woont 500 meter verder en kan ook gewoon verbinding maken. Hij zit wel op een andere groep als ik.

Die downtime van ASO deed zich voor in de eerste helft van november. ASO is toen van server veranderd en sindsdien is de site steeds perfect bereikbaar. Behalve voor jou dan.:(
 
<strike>Rond 20 november 2004 is de ASO site naar een andere server verhuist, sindsdien is de site voor zover ik weet contiunu bereikbaar geweest.
Anders zou er een Melding staan, dat de site tijdelijk offline is vanwege werkzaamheden.</strike>

Buffy was me voor.:D

Ik probeer de Admin van ASO al te bereiken, maar die is kennelijk niet thuis.
 
welke firewal gebruik jij.
 
Hey daar :)!

Wat vreemd dat je niet op onze site kan komen.. Ik zal er morgen even naar kijken voor je.
 
Hallo Forum,

Ik wil graag iedereen bedanken, die zich met mijn probleem heeft beziggehouden.

Het probleem is opgelost, toen ik vandaag thuis kwam, (15:30) kon ik nog steeds niet op de site van ASO komen.

Een half uurtje later kon ik echter weer wel op de site komen. Het probleem is dus opgelost.
Wat er echter mis was, is me niet duidelijk, maar ik ben blij dat het weer werkt.

Nogmaals dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan