hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Welke versie van hitman pro installeer ik het best? 1.7.5 of 2.0.5 of ........

Gezien de stroom van klachten problemen met dat programma, adviseer ik je om het er helemaal niet op te zetten, maar een aantal onderdelen daarvan apart te installeren.
Ad-aware
Spybot Search & Destroy
Spywareblaster
om te beginnen.

jean42 zei:
hitmanpro 233 is de beste.

En zelfs die is waardeloos.
Gewoon zoals A.J. zegt alles los erop zetten en appart laten draaien. Daar zijn ze voor ontworpen!!

Kunnen jullie me uitleggen waarom die niet goed is zo kan ik ook andere mensen helpen ermee want ik draai overal hitmanpro en heb nog nooit problemen ondervonden!!!

Ik en ik denk dat ik wel mag zeggen A.J. ook zien hier op Helpmij met grote regelmaat topics die over problemen met Hitman Pro gaan. De klachten zijn zeer uiteenlopend van applicaties die niet meer werken tot opstartproblemen.
Neus eens rond op het forum!

Nou vooruit, hier nog een stukje van www.nucia.nl....

In de tweede plaats is gebleken dat het gebruik van Hitman Pro veel problemen geeft. Dat is op zichzelf niet erg, alle programma's kunnen immers wel problemen geven en bugs bevatten. Maar de problemen die Hitman Pro veroorzaakt, in het bijzonder de problemen die worden veroorzaakt door de 'heuristiek' die de ontwikkelaar van Hitman Pro zelf heeft ontwikkeld, die zijn echt té ernstig. Bestanden die volstrekt legitiem of zelfs noodzakelijk zijn worden verwijderd omdat zij volgens de maker van Hitman Pro staan op een locatie waar zij 'niet horen te staan', mensen raken in paniek omdat er Alternate Data Streams op hun pc worden gevonden terwijl die volstrekt onschuldig zijn (zoals thumbs.db bestanden), etcetera.
Het gevolg hiervan was dat de malware-deskundigen in de HijackThis-logs sectie het erg druk kregen met het oplossen van problemen die niet werden veroorzaakt door spyware of ander malware, maar werden veroorzaakt door het programma Hitman Pro.

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?p=82335

Uit een ander stukje geknipt:
LOL

raymond was me voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan