Hitman Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

JANNIEBOS

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Ik heb problemen met Hitman Pro. Dus wil ik Hitman Pro verwijderen, lukt niet, problemen alleen maar groter. Krijg o.a. de volgende meldingen:

Fout bij verwijderen van bestand of map.
Kan (b.v.) SpywareBlaster niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.

Wat allemaal niet aan de orde is.

Fatal error:
A Vector: [ ]: Out of bounds.

Unable to write to (b.v.) C:\ .........

Opslaan als
U hebt niet de juiste machtiging om bestanden in deze map op te slaan. Raadpleeg de beheerder en vraag naar de juiste machtiging.

Wilt u in plaats van deze map de map Mijn Documenten gebruiken?

Terwijl ik alleen met deze computer werk???

Fout 5 Toegang geweigerd.
Fout bij verwijderen. De toegang is geweigerd.

Voor mij is het allemaal erg ingewikkeld geworden en ik kom er danook helemaal niet meer uit.

En dat allemaal door Hitman Pro.

Wie kan mij helpen?

Dus gewoon via software lukt het niet te verwijderen?
Kun je via veilige modus hitman verwijderen?

Dus gewoon via software lukt het niet te verwijderen?
Kun je via veilige modus hitman verwijderen?

Ik ben geen doorgewinterde gebruiker ..........

Ik heb het volgende gedaan:

Configuratie -> Software -> Hitman Pro verwijderen. Dan komt de volgende melding:

Fout
Bestand "E:\Program Files\Hitman Pro\unins000.dat kon niet worden geopend.
Kan het verwijderen niet voltooien ...........
Fout 5: Toegang geweigerd.

Zo zou het gewoon moeten lukken
Terwijl je dit probeer kijk eerst eens rechts in je systeemvak of er nog iets van hitman open staat?
Anders start je pc opnieuw op en druk tijdens opstarten herhaaldelijk op F8,als het goed is kom je in veilige modus en probeer het hier nog eens te verwijderen.
daarna de pc weer opnieuw starten en kies je normaal opstarten.

Ik heb gedaan wat je adviseerde en het lijkt gelukt te zijn. Heb nog geen rare dingen meer gemerkt. Ik moest wel weer Norton Antivirus 2008 opnieuw installeren, vandaar dat m'n reactie even duurde.

Ik heb even genoeg van Hitman Pro.

Heb je trouwens ook een advies voor een goed alternatief, om de computer te beschermen tegen virussen, spyware, malware, trojans etc. etc. etc.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan