HitmanPro en problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Onlangs heeft mijn zwager HitmanPro geïnstalleerd waarna er wat problemen zijn ontstaan op z’n pc. O.a. is het bolletje van Avast! Virusscanner verdwenen uit de taakbalk (hij draait nog wel op de achtergrond), tevens is opeens automatisch updaten uitgeschakeld in het beveiligingscentrum. Deze kan dus ook niet meer aangezet worden, ook niet bij tabblad automatische Updates van systeemeigenschappen.
En tot slot is er geen systeemherstel meer mogelijk, ik heb 4 datums geprobeerd zonder resultaat. Xp pro is sinds 2 weken op deze machine geïnstalleerd en alles werkte tot voor kort goed.
Het verwijderen van HitmanPro heeft ook niet geholpen.
Wie weet raad??
 
Geplaatst door rve123
Zorg dat HMP weg is en draai even IEFix: www.hitmanpro.nl/iefix.exe

Start daarna weer even opnieuw op en vertel het resultaat:)

RVE,

mag ik vragen waar jouw vermoeden vandaan komt dat IEfix (=Internet Explorer Fix), instellingen aan de virusscanner, het beveiligingscentrum en automatische updates (windows onderdeel) fixt?
 
Geplaatst door XP_PC


RVE,

mag ik vragen waar jouw vermoeden vandaan komt dat IEfix (=Internet Explorer Fix), instellingen aan de virusscanner, het beveiligingscentrum en automatische updates (windows onderdeel) fixt?
Dat mag;)

Het is meer om eventuele achtergebleven HitmanPro-instellingen te resetten;)

Heeft HitmanPro nog iets verwijderd van de computer??
Waarschijnlijk zijn de logs achtergebleven op de computer (C:\Program Files\Hitman Pro\Logs\)
 
Voor hetzelfde geld is er een trojan actief! Er is wel erg veel aan de hand op die pc.
Laat die pc eens scannen bij Bitdefender.
 
Ik zal zo snel mogelijk de tips uitproberen en de resultaten posten. bedankt!
 
Kijk ikself dat zijn dingen waar je wat mee kunt.
@XP_PC ben ik net firefox aan het proberen en uittesten moet ik alweer terug naar ie.
Dan kan ik toch beter dat blijven gebruiken.

En Erbicom, lees de voor en tegens eens bij helpmij over hitmanpro.
een grotere *plicht**heb ik nog niet gezien.
gebruik maken van andermans programma's en daar zelf geld voor willen opstrijken......zo moest er even uit.:eek:
 
Ah nee he puppie. Niet weer!!!!!!!!!! :mad:
Jij koopt in Holland toch ook een duur persisch tapijt bij een zeeer bekende zaak dat door arme Indiase/Marokaanse/enz en knoopstertjes in elkaar is gezet. En wat staat er dan onder dat tapijt?
Hoezo schil! Het leven is een en al schil :p
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Ah nee he puppie. Niet weer!!!!!!!!!! :mad:
Jij koopt in Holland toch ook een duur persisch tapijt bij een zeeer bekende zaak dat door arme Indiase/Marokaanse/enz en knoopstertjes in elkaar is gezet. En wat staat er dan onder dat tapijt?
Hoezo schil! Het leven is een en al schil :p
Dat tapijt haalt niet je hele huis overhoop, zoals Hitman dat met een hoop pc´s wel doet. En Hitman is niet gemaakt door een arm Indiaas knoopstertje....de maker daarvan is echt niet zielig hoor....:p
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door ikself
En Hitman is niet gemaakt door een arm Indiaas knoopstertje....de maker daarvan is echt niet zielig hoor....:p


Mark_Loman.jpg


Trek je conclusies :cool:.
 
Dat noem ik iets uit z'n verband trekken.
Ik had het over schillen.

Hoezo schil! Het leven is een en al schil

Er worden zoveel dingen gemaakt door A die door B verkocht worden en er bovendien rijk van wordt.
Wordt toch wakker jongens en meisje :cool:

Waarom een foto? Ben jij dat XP? hihihi
 
Moet jij het weer verknoeien!!! :p
Het blijft ook spannend omdat er veel tegen zijn.
Maar........wat veeeeeeeeel belangrijker is...............dat mensen scannen. Dat ze geen ander besmetten of een trage pc krijgen die wemelt van de beestje.

Kijk, ik gebruik ze ook apart maar als ik haast heb doe ik het met Hitman (ja laat commentaar maar zitten :p )
Voor mensen die de ballen geen verstand hebben van de pc blijf ik Hitman niet afkraken. Ook al komen er wel eens fouten van.
Nou, die heb ik van Microsoft ook continue en daar betaalde ik nog voor ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan