Hitte probleem AMD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trojan

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Ook ik zit met ee te heet probleem. Ik keek net met het programma SpeedFan hoe warm mijn PC was.
Er kwam het volgende uit:

38646634.jpg

Met name de eerste lijkt het me een tikkeltje warm ..
Ik heb wel een AMD processor, die zijn sowieso wat warmer dacht ik. Maar het programma zet er wel een vlammetje bij.

Bij de meting had ik alleen het programma zelf aan, internetpagina's, en een downloadprogramma.

Zou iemand me kunnen vertellen of dit te warm is?

Ik heb hier even een eigen topic van gemaakt.

Voor de duidelijkheid is het op Helpmij de bedoeling om een probleem een eigen topic te geven en niet die van een ander te gebruiken

Ook zou speedfan gelijk hebben vind ik dat redelijk normaal voor een laptop.
Op mij normale PC zit hij zonder spellen en alleen Helpmij plus mij tweede scherm op 50 C
temp.jpg

Laptops zijn ook kleiner dus ik ga er van uit dat zoon temp goed is. Mij mening in ieder geval. :cool:

Ook ik zit met ee te heet probleem. Ik keek net met het programma SpeedFan hoe warm mijn PC was.
Er kwam het volgende uit:

38646634.jpg

Met name de eerste lijkt het me een tikkeltje warm ..
Ik heb wel een AMD processor, die zijn sowieso wat warmer dacht ik. Maar het programma zet er wel een vlammetje bij.

Bij de meting had ik alleen het programma zelf aan, internetpagina's, en een downloadprogramma.

Zou iemand me kunnen vertellen of dit te warm is?

Als je goed kijkt zie je dat achter het vlammetje GPU staat en dat is je grafische kaart. Met je processor is niets mis wat die staat op een mooie 37 graden.

Greetzz,
Timo

58 graden voor de GPU/videokaart is trouwens ook niet echt een probleem. Alleen wanneer je een tijd stevig zou gamen, kan de temperatuur hiervan wel oplopen. Komt de temperatuur dan in de buurt van de 80 graden, dan is dat wel wat aan de warme kant...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan