HJT Kenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheVirus2002

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Wat me opvalt aan dit prachtige forum is dat altijd als iemand een logje plaats dat die word door gezonden naar nucia.nl en andere forum's
ik ben een loglezer en meschien kan ik jullie voortaan helpen met logjes te bekijken zo dat jullie de vaste leden hier kunnen behouden :thumb:

Nou zo ver ik begreep, die gene die dat hier deden, hadden zo hun handen vol aan werk, dat er in samen werking met een aantal mensen, een speciale site is gemaakt voor logs.
Dus heel lang hebben we mensen door gestuurd en op die site, de mensen die de logs lezen, zitten ook weer op deze site. Dus in samen werking met een hoop goede mensen, is dat een fantastische site geworden. Misschien als je wilt helpen, kun je je daar aanmelden om te helpen. Op deze site worden in ieder geval geen logs meer geplaatst.

grtjs Jarno jjw

Er is toen de tijd besloten, dit aan gespecialiceerde forums over te laten. Indien je echt goed logjes kunt oplossen en mensen daarmee kan helpen, zou je je op Nucia op kunnen geven als QH. Uiteraard zal er eerst gekeken worden in hoever jij bekend bent in het wereldje van de malware. Loglezer zegt namelijk niet zoveel.
(Ben zelf admin op Nucia)

PS de vaste leden blijven evengoed wel op Helpmij terug komen.:)

Het is juist praktisch als alle kennis bij elkaar zit. Één of twee loglezers op verschillende, wel tientallen fora, zorgen alleen maar voor onkunde en hopeloze vertraging.

Maar dat is mijn bescheiden mening :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan