HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Berichten
831
vraag me niet hoe, maar de hele map/sleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft is leeg.

Ik zou ff iets in word typen, toen kreeg ik al een error dat'ie iets in't register niet kon vinden (bij het verwijderen van office zelfde melding)

Toen zou ik achter msn, die wil niet meer opstarten.
Virusscanner wil niet updaten.

dus toen ben ik maar ff in't register gaan kijken, en nu is die map opeens helemaal leeg. :confused:

Vanochtend werkte msn nog prima, m'n zusje heeft om 10 uur nog haar hotmail gecontroleerd maar heeft geen bijlage ofzo geopend.


Iemand een idee hoe dit te herstellen en de oorzaak te achterhalen???
 
ja die ken ik, daar heb ik vanochtend nog mee gescand, en nu doet'ie niets meer (hij wil dat niet laden)
 
zie bijlage
 

Bijlagen

  • error.gif
    error.gif
    21,9 KB · Weergaven: 36
ga naar exta -> intenet opties -> beveiliging -> aangepast niveau -> zet active X aan.

Suc6
 
Nee, active X heeft (correctie: had) onderdelen in de inmiddels lege registermap staan, en werkt daarom niet meer.
 
Heb je format gedaan? Is het probleem opgelost op een andere manier? zoja hoe? Aangezien je in de verleden tijd praat over je probleem.:)
 
Het WAS toen ik dat typte nog tegenwoordige tijd bedoelt.
Maar ik heb net NOG een keer m'n laptop opnieuw opgestart, en nu doet'ie het opeens weer, en staat alles er weer in. :D
Ik heb er nu wel weer een ander probleem bij. (msn 6.1 kan ik niet meer gebruiken, dan wil'ie dat ik eerst update en anders mag ik niet doorgaan.)

heeft een zekere D. D. uit S. misschien zitten prutsen? :p
 
heeft een zekere D. D. uit S. misschien zitten prutsen?

Nee, en ook al zou ik dat gedaan hebben, ik weet wat ik doe. :rolleyes:

Oh, en als je slim bent, maak je nu ff een volledige backup van je register.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan