HKEY_current_user

Status
Niet open voor verdere reacties.

Provers

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
Ik krijg steeds bovenstaande melding als ik nero express wil openen.
Moet ik dan iets downloaden of verwijderen.
Is dit mede de reden dat mijn brander het ook niet doet.
Ik kan wel programma's installeren, maar niet iets op cd zetten.

Het is een verwijzing naar het register, er is misschien iets fout gegaan bij de installatie.
Verwijderen en een her-installatie kan het probleem oplossen.

Bedankt alvast voor de snelle reactie
Dat is juist het probleem. Ik heb nero vision al verschillende malen erop gezet en er weer afgehaald. Daarom snap ik er niks van.

Je zou het volgende kunnen proberen:
Verwijder Nero en dan:
- Ga via "Start" naar "Uitvoeren".
- Type hier "msconfig" en klik op "OK".
- Kies op het tabblad "Algemeen" voor "Selectief opstarten".
- Verwijder bij alle opties die er komen te staan de vinkjes behalve bij "Systeem services in het geheugen laden".
- Ga naar het tabblad "Services".
- Plaats een vinkje in het selectievakje voor "Alle Microsoft-services verbergen".
- Klik op de knop "Alles uitschakelen".
- Klik op "OK" en herstart de computer.
- Installeer nu Nero……, na de installatie niet de direct de computer herstarten (vinkje weghalen) maar eerst,
- in "msconfig" de veranderingen weer ongedaan maken door voor "Normaal opstarten" te kiezen.
- Dan de computer opnieuw opstarten.

Helaas is niet gelukt. Nu heb ik nog meer blokkeringen etc.
Maar in ieder geval bedankt.
Laat morgen wel alles goed nakijken en op een rij zetten.

Aangezien het waarschijnlijk een register probleem is kun je een systeenherstel doen
naar een datum toen het nog oged was

Google even op "nero clean tool"

Dit programma zou nero volledig moeten deinstalleren zodat ie weer klaar is voor een nieuwe installatie. Probeer anders eens een nieuw pad aan te geven ipv de standaardlocatie.

Hkey

Sorry dat er niet meer is gereageerd, maar het probleem is uiteindelijk opgelost.
Had alles geprobeerd maar niets. Er is tig keer geinstalleerd en uninstall geprobeerd.
Toch bleef ergens wat achter. Dan heb ik zoeken uitgevoerd naar ahead wat verwees naar nero, op alle bestanden en mappen. Wat overbleef waren 3 bestandjes die heb ik verwijderd. Pc opnieuw gestart, Nero geinstall. Pc opnieuw opgestart en wat blijkt.
HIJ DOET HET EINDELIJK> Hartelijk bedankt voor de info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan