HL-DT-ST DVDRAM GSA-H42N (LG) brandt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

warheart44

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Hoi!

Elke keer als ik probeer een CD te branden met mijn brander, herkent hij de lege CD niet. En als ik bij 'deze computer' probeer om toegang tot het apparaat te krijgen, geeft hij de melding H:\ is niet toegankelijk. Onjuist functie.

Ik heb op internet gezien dat dit probleem vaker voorkomt, maar geen oplossing kunnen vinden:confused: Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Mvg,
Bas

Kijk even hier. Kan misschien je probleem oplossen.

Tijs.

Bedankt voor de snelle reactie!:thumb: Maar helaas:( ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding:mad:

iig erg bedankt voor de moeite!

Andere mogelijkheid zou leesfouten kunnen zijn, bijv. doordat de lees/schrijflens vuil is.

Je zou dus kunnen proberen de lens schoon te maken met pure alcohol.

Succes,

Tijs.

Heb j2 branders of 1 ?

Ik had het een tijdje geleden ook, heel raar.

Totdat ik ontdekte dat (vraag me niet hoe) de driveletters omgewisseld waren.

Mijn brander G was H geworden en mijn G brander was H geworden.

Dan krijg je zulke foutmeldingen ook.

@Jedi: Interessante vraag.
Is dat ook van toepassing als bijv. geprobeerd wordt een lege beschrijfbare CD/DVD te stoppen in een CD/DVD lezer ipv. een brander?

Dus een scenario waarbij een CD/DVD lezer én een CD/DVD schrijver in de computer zitten en de schijfletters zijn omgedraaid?

@topic-starter: Kijk inderdaad ook even na of de gebruikte schijfletter een brander is ipv. een lezer. Ook zou het niet verkeerd zijn even te vermelden welke brand-software je gebruikt.

Tijs.

Het is een lezer én een brander in 1. Ik heb geprobeert CD's te branden met Nero en met Windows Media Player, maar beide programma's 'wisten' niet eens dat er een lege cd in de drive zat...:confused:

En tot ongeveer een maand geleden deed hij het wel gewoon, en voor zover ik weet zijn er in de tussentijd geen programma's geïnstalleert die kunnen conflicteren met de brander...

Mvg,
Bas

ps: er verschijnt steeds een extra cd drive in het 'deze computer' scherm met de naam DVD-RAM station, en dit is een niet-bestaande cd drive. Ik heb hem al van de pc verwijderd, maar hij blijft terugkomen... Kan het daar iets mee te maken hebben?
Alvast bedakt!

Ik heb 2 branders, geen lezers.

9806cfde.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan