hmmmm.... crash! (kan dat zelfs al met met win 98 :P?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
naja, een crash, maar mijn heel oude laptop(win 98 en <1ghz processor) werd in een keer heel traag, toen viel die uit en nu start die niet door(ergens begin starten os)
de pc is niet van wezenlijk belang, ik heb een andere tot mijn beschikking (win7 enzo...niet oud) maar ik zou het toch fijn vinden als de computer het weer deed voor mail-checken enzo.
maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat er iets is doorgebrand ofzo, aangezien de pc altijd flink warm werd.
ik heb eventueel een soortgelijke laptop om onderdelen over te kunnen zetten (even oud)

iemand een sugestie? of gewoon aan de kant zetten?

Als ik zo je bericht lees, denk ik dat je computer oververhit werd. Had je veel op die laptop staan en deed je veel tegelijk?

niet echt, nadat ik hem opstarte zoals altijd en 2x ie-explorer opende...

Zo een oud knuffelbeest kan toch zeker nog van floppy opstarten? Probeer dat eens, dan weet je of Windows de boosdoener is...

hmmm, hij is al dood ;)
Grote zwarte vlek op mainboard, koeling zat verstopt.
Ik zal vraag als opgelost zetten.

Heb oude knuffelbeest begraven.

R.I.P computer.
De hitte heeft weer een slachtoffer gemaakt.
Gelukkig kan je nog altijd op je supermoderne PC windows 98 op een VM hebben zoals ik vandaag gedaan heb met hulp van Helpmij

Jep! alleen heb ik eigenlijk geen enkele behoefte om naar win 98 terug te gaan :p
Ik heb wel op een PC met Windows ME voor geïnstalleerd nu wel Windows 7 draaien :D nog snel ook :p. (Tja, het was ook maar een resultaat van de zolder opruimen)

:d

PS: welke? ik ken alleen Blockcad (kan miss iets anders heten) en legoloco... voor de rest alleen dos spellen als keen (ook heel leuk, vooral 4 t/m 6)

Laatst bewerkt:
Zoek anders op wikipedia naar lego, dan computerspellen, alles op een rijtje inclusief besturingssysteem (dacht ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan