headout
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 30 okt 2000
Ik kwam dit bericht tegen:
Op de site Chello-Underground is te lezen dat Chello in april naar alle waarschijnlijkheid met een nieuwe abonnementsvorm komt, namelijk : chello plus
====================
Op dit moment is nog niet alles bekend over de specificaties en de prijs, maar het zal er ongeveer zo uit komen te zien: chello plus
200 tot 400% snellere download
200% snellere upload
5 email boxen
Draaien van servers is toegestaan
Internet delen op meerdere computers toegestaan
Zakelijk gebruik toegestaan
Deze gevens zijn nog niet op de site van chello te vinden aangezien deze abonnementsvorm nog niet officieel beschikbaar is gemaakt (verwachting medio april)
==============
Volgens mij is het gewoon een 1 april grap, aangezien de url www.chelloo.com is. De meningen op het net lijken ook verdeeld.
Op www.chello.nl is er niets over te vinden..........
Op de site Chello-Underground is te lezen dat Chello in april naar alle waarschijnlijkheid met een nieuwe abonnementsvorm komt, namelijk : chello plus
====================
Op dit moment is nog niet alles bekend over de specificaties en de prijs, maar het zal er ongeveer zo uit komen te zien: chello plus
200 tot 400% snellere download
200% snellere upload
5 email boxen
Draaien van servers is toegestaan
Internet delen op meerdere computers toegestaan
Zakelijk gebruik toegestaan
Deze gevens zijn nog niet op de site van chello te vinden aangezien deze abonnementsvorm nog niet officieel beschikbaar is gemaakt (verwachting medio april)
==============
Volgens mij is het gewoon een 1 april grap, aangezien de url www.chelloo.com is. De meningen op het net lijken ook verdeeld.
Op www.chello.nl is er niets over te vinden..........