• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hockey toto

Status
Niet open voor verdere reacties.

malikiteth

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2013
Ik wil voor een hockey team een toto opzetten.
Op het eerste blad wil ik alle wedstrijden en uitslagen zien en ook een overzicht van alle deelnemers met degene met (op dat moment) de hoogste score bovenaan.
In het tweede tabblad wil ik alle ingeleverde uitslagen van alle deelnemers invoeren.

ik ben (nog) niet zo handig in Excel en hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen.
Bij het zoeken op dit forum kwam ik wel het eea tegen, maar net niet wat ik zoek.

Bekijk bijlage Toto.xls

Leo,

Dit is al super, bedankt.
De kolommen op het eerste tabblad (in blauw) zouden weg kunnen, zodat ik alle formulieren en scores op het 2e blad kan invoeren.
Wel is het handig als ik op het eerste blad de best-scoordende kan zien, zoals je nu gedaan hebt.
Kan ik dan nu ook zelf kolommen op het 2e blad toevoegen, zodat de scores ook weer op het 1e blad zichtbaar zijn?

MarcelBekijk bijlage Toto L.xlsx

blauwe kolommen weg in blad 1
en toch score weergeven in blad 1 ???

score wordt nu weergegeven in de blauwe kolommen en daar wordt ook naar gekeken
voor de automatische rangschikking in het kadertje beneden.

Dus nee blauwe kolommen kunnen niet weg, maar dienen aangevuld te worden
met spelers en formules.

heb er nog 3 spelers bijgezet, maar de andere laat ik aan jouw,
succes

Leo

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan