Dames / heren,
Wij maken gebruik van verschillende lijstjes binnen excel Centraal hierbij is het dossier nr.
Graag wil ik een soort info bestand maken waarbij vanuit een aantal lijstje gegevens gehaald worden. (Obv dossiernr.)
Nu lukt dit wel met vert.zoeken als er één antwoord is maar het komt ook voor dat er meerdere antwoorden kunnen komen.
Bijvoorbeeld voor dossier 10000 heb ik op 1/8 een opdracht bon gevraagd maar ook op 8/8 en 15/8.
Dit kan ik wel oplossen met een draaitabel als de gegevens in het betreffende document staan............ maar krijg het niet voor elkaar met een draaitabel gegevens uit een ander document te halen. Dat ligt natuurlijk aan mijn onkunde.
Kan dit überhaupt??
Bekijk bijlage voorbeeld info bestandje.xlsx
Wij maken gebruik van verschillende lijstjes binnen excel Centraal hierbij is het dossier nr.
Graag wil ik een soort info bestand maken waarbij vanuit een aantal lijstje gegevens gehaald worden. (Obv dossiernr.)
Nu lukt dit wel met vert.zoeken als er één antwoord is maar het komt ook voor dat er meerdere antwoorden kunnen komen.
Bijvoorbeeld voor dossier 10000 heb ik op 1/8 een opdracht bon gevraagd maar ook op 8/8 en 15/8.
Dit kan ik wel oplossen met een draaitabel als de gegevens in het betreffende document staan............ maar krijg het niet voor elkaar met een draaitabel gegevens uit een ander document te halen. Dat ligt natuurlijk aan mijn onkunde.

Bekijk bijlage voorbeeld info bestandje.xlsx