Hoe aan windows 8.1 iso te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien en wetende dat Lange Pier hier geregeld helpt is het ook geen vraag, maar een tip. Daarnaast is niet iedereen even goed met zoeken op Google. :)
 
Idd, zie soms dat er mensen zijn die geen W8.1 installatie DVD hebben en niet weten hoe ze daar aan kunnen komen.
 
Dus als je hier minder lang bent, is het ook logischer dat je minder tips mag geven?
 
Ik reageerde puur op je laatste zinnetje "Ik zie geen vraag tot hulp in dit topic.". Iedereen kan en mag tips geven, daarmee kun je immers een ander meehelpen. :)
 
Leuke tip maar als je nu een recovery partitie hebt. Heb zelf ook windows 8 maar geen key, zit in de partitie ingebakken. Hoe krijg je die key tevoorschijn zodat er op bovenstaande manier een installatiedvd gemaakt kan worden?
 
Haal je de Windows key van Windows 8 niet met Berlac Advisor naar boven? Er zit normaal toch een sticker met Windows key op het apparaat of is dat tegenwoordig niet meer zo?
 
Op mijn computer zit geen sticker met de key dus vandaar mijn vraag :)
 
Ben benieuwd of je deze met Berlac Advisor naar boven kan halen. :)
 
Klusje voor morgen, zit op het moment in linux. Ik laat het weten in dit topic de uitkomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan