Hoe activeer ik de Fallout Trilogy op Steam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Booij

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Ik heb zojuist de Fallout Trilogy gekocht voor op de PC, en wou het activeren op steam.

Het vraagt me voor de Product Code, maar die kan ik niet vinden op de hoes.

Weet iemand waar ik die kan vinden, en of het eigenlijk wel mogelijk is om 'm te activeren?

Product code bevindt zich meestal niet op de hoes. Op die manier zou het wel heel makkelijk worden om voor een gedownload spel een originele key te krijgen. Even naar de free, fototje van maken en thuis gebruiken.

Dus je zal in het doosje van eht spel moeten kijken naar de code, of achterop het boekje.

Dat bedoelde ik natuurlijk ook over die hoes.

Maarja.. kan 't gewoon niet vinden. Alleen op de verpakking waar Fallout 2 op staat wel een code.. maar dat zijn 6 nummers en bij Steam staat dat die niet kan..

Is het wellicht zo dat als je de games via steam hebt gekocht je deze code krijgt en moet toevoegen? Dat er nu eigenlijk helemaal geen sprake van is dat je die code moet gebruiken?

Als ik het niet mis heb bestond steam nog niet eens ten tijde van de eerste Fallout.

Ik had de game gekocht in de winkel, vandaar ook een hoesje.

Maar onderaan de Tab van My Games staat "Activate a product on Steam". Dat wil ik dan doen, maar ik kan geen product Code vinden van de game in het hoesje.

Deze wil ook wel eens in een extra boekje staan in het hoesje zelf. Dus dan heb je de handleiding(en), en nog een extra boekje over de game (Volgens mij) met de productcode op de achterkant.

Ik kreeg er geen boekje bij. :confused:

Ik kan eigenlijk zo terug naar de winkel, voor het geval er een boekje bij hoort.

Ligt er ook maar net aan, sommige games die ik kocht (Bij de intertoys) hadden geen boekjes, maar een aantal wel.

GTA San Andreas had een boekje, NFS Underground 2 had een boekje.

Maar ik denk, dat je dan inderdaad maar even terug moet gaan, omdat je de code nergens kan vinden.

Ben net naar de winkel geweest, en er hoort geen boekje bij.

Ik had net ook een site gezien met spellen die je kon activeren op Steam met de retail versie, daar stond Fallout niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan