Hoe bellen op tablet ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter yayme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yayme

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2012
Hallo allemaal.
Ik heb al een tijdje geleden een tablet gekocht, de samsung galaxy tab 8.9 android 3.2.:thumb:
Maar mijn vraag is hoe je er mee kan bellen ? Je kunt er wel een sim kaart in plaatsen , je kan er mee sms'en !
Wat ik wou weten is hoe ik kan bellen met het tegoed dat op mijn SIM kaart staat, dus niet met skype tegoed , maar met het crediet dat op mijn SIM kaart staat ! Is dat mogelijk op een tablet ? Ik weet wel hoe het op mijn GSM moet :p, samsung galaxy gio , maar hoe moet het op mijn tablet :confused:? weet iemand dat :rolleyes:?

Hallo,

Je kan niet bellen met een tablet(wel met skype erop), maar standaard kan dat niet. SMS'en op een tablet lijkt me stug, omdat dat alleen voor telefoons, gsm en etc is.

Hallo,

Bellen kan niet anders zal wel gek worden smsen kan ik nog iets bij voorstellen bellen op tablet:S? Enige wat de tablet kan is 3G functionaliteit;) dus overal in Nederland internet.

Ok , bedankt !

Dus je kan overal op internet met 3G , sms'en overal , maar bellen moet met een app zoals skype

Ja, want ik zie niemand een tablet aan zijn oor houden jij wel dan zie ik vaker een smartphone een 4,5" inch of groter;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan