Hoe ben jij aan Vista gekomen?

Hoe ben jij aan Vista gekomen?

• Vista was al voorgeïnstalleerd op m'n nieuwe PC

Stemmen: 12 32,4%
  • Ik heb de officiële Vista DVD gekocht in de computerwinkel

Stemmen: 3 8,1%
  • Ik heb de officiële Vista DVD besteld op internet

Stemmen: 1 2,7%
  • Ik heb een OEM-versie besteld i.c.m. hardware-aankoop

Stemmen: 2 5,4%
  • Ik heb een OEM-versie besteld zonder hardware-aankoop

Stemmen: 3 8,1%
  • Ik heb Vista op een minder legale manier verkregen

Stemmen: 16 43,2%

• Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ja, en hij start en loopt veel sneller als XP bij mij.
Bij jou/jullie ook?

Hoe dan ook , bij mij volledig legaal.

Ik merk qua prestaties weinig verschil. Maar heb dan ook een aardig systeempje. :p
Vista is soms wel ongelofelijk lang aan het swappen/indexeren (schijf activiteit).
Dat vind ik wel opmerkelijk. Maar volgens mij dwalen we een beetje af. :o

Voorgeïnstalleerd.
Ik ben nog geen problemen tegen gekomen. Alleen irritatiepunten.......

Hoi !

@Frisian: je kunt de indexering zonder problemen uitzetten, dan ben je van het swappen af. De zoek-functie doet er dan wel iets langer over, maar in SP1 ben je volledig vrij om de zoekfunctie van Vista of een andere aanbieder te gebruiken.

Gebruik hier ook steeds meer Vista, enne.....bij mij is altijd alles helemaal legaal.....
Dat Vista denkt dat ik een Asus-PC heb, tja....

Problemen heb ik nauwelijks ondervonden, alleen m'n ouwe Terratec geluidskaart heeft wat problemen gegeven, de nog oudere HP-printer werd zonder problemen herkent.

Greetz,

Harry.

Een dualboot van Vista Ultimate (unattended) en XP Pro SP2. Ook ik moet zeggen dat ik Xp weinig meer gebruik. Vrijwel alleen nog voor games. Geen noemens waardige problemen met Vista tegen gekomen.:)

tja ahem kuch kuch. ik heb de NL versie van ultimate met activatiecrack op minder legale manier verkregen , maar ik denk er wel sterk aan om het aan te schaffen. dat is toch wel beter voor m'n geweten, helaas niet voor m'n portemonnee

nou we zijn in iedergeval eerlijk
ik heb ook nog geen problemen gehad nog wat vista beta bug maar voorderest helemaal niks

eigelijk vind ik xp wel wat stabieler maar ja dat word vista ook wel

XP had ook problemen hoor maar het schijnt dat een heleboel gebruikers spontaan aan geheugenverlies lijden wat dat betreft.
Even wachten op SP1 terwijl ik toch al positieve klanken hoor over de Beta versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan