hoe benader ik een Facebookaccount-houder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

williwaw

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Dag, voor 'mijn' voetbalvereniging moet ik een Facebook-account opzetten. Nu gebruikt al iemand dezelfde naam, die verwijst naar onze eigen club. Alleen weet niemand wie dit account opgericht heeft. Hoe kan ik een account-houder benaderen?

Alvast bedankt...

door een bericht op zijn of haar pagina te plaatsen?

Ze hebben zich geregistreerd als professioneel sportteam. Ik kan alleen aangeven of ik het leuk vindt of niet... :confused:

geef de link eens naar de facebook club

ze laten echt geen informatie zien.
ik zou deze pagina rapporteren als ik jou was.
dan kan facebook actie ondernemen om ze met jou in contact te laten treden.

Dat ga ik ook maar doen, maar dan een uitgebreide melding. Ik heb al tweemaal op rapporteren gedrukt, maar tot op heden geen reactie (de eerste keer is zo'n drie weken geleden). Bedankt voor je hulp...

ik ga nog eens verder kijken of er ergens informatie te vinden is.

Ik denk dat je weinig succes zult hebben.
Kan facebook er iets aan doen dat zij dezelfde naam hebben? Je hebt een klein beetje meer kans als de oude pagina haast niet word gebruikt. (Ik weet niet hoe je dat kan zien)
En anders gewoon een pagina maken met een 2tje erachter.

David

vraag steller wil alleen maar in contact komen met de makers....

lees de vraag van de vraagsteller zou ik zeggen.

Dag, voor 'mijn' voetbalvereniging moet ik een Facebook-account opzetten. Nu gebruikt al iemand dezelfde naam, die verwijst naar onze eigen club.

Dan stap je gewoonweg naar de rechter, en de rechter zal wel op bevel het account laten verwijderen.

rechter...waarvoor.

TS wil alleen maar in contact komen met....

TS wil alleen maar in contact komen met....

En wie is dat ?
Nooit van gehoord dat je iemands anders identiteit en naam van vereniging zomaar mag gebruiken. Men noemt ook zoiets misbruik van vertrouwen.

ze laten echt geen informatie zien.

Ik zie wel dat er gebruik gemaakt word van een valse licentie.

Laatst bewerkt:
In ieder geval fijn dat jullie allemaal een bijdrage aan mijn gestart topic leveren. Tot op heden hebben de mensen achter Facebook nog niet gereageerd. Nu heb ik maar een uitgebreid rapport ingediend ivm schending van intellectueel eigendom. Overigens ook verd¥#§d lastig om te vinden, in te vullen en ook nog eens te verzenden. Wordt vervolgd.

Overigens heeft niemand dezelfde naam, het is gewoon onze naam en onze gegevens die de huidige gebruiker gebruikt.

Nog steeds niet opgelost, Facebook reageert niet. Weet iemand hoe met hen in contact te komen?

door een reactie te geven in zijn facebook account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan