Hoe bepaalde adressen toelaten bij firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabel4

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,
Hoe kan ik mijn firewall instellen om bepaalde adressen toe te laten?

Het is een Norton Personal Firewall.

Ik stel die vraag voor het volgende probleem.
Op mijn website is een forum. Sinds enkele dagen kan ik niet meer op dat forum. Dit lukt wél als ik de firewall uitschakel. Maar zonder firewall kom ik liever niet op internet.
Vandaar dus dat ik de firewall zo wil instellen dat ik wél op dat forum kan komen.

Groetjes,

Isabel

Laatst bewerkt:
Als je een firewall van Symantec gebruikt kan je hier kijken hoe dat te doen, gaat wel over startpagina's maar dat maakt niet uit. (als ik je vraag tenminste goed begrijp)

Hallo,
Ik hoop dat ik je vraag goed begrijp.

Ik heb een Norton Personal Firewall.

Hallo,
Sorry als het zo verwarrend overkomt.

Om in het forum van mijn site te komen moet je lid zijn van de club.
Al mijn leden kunnen dus zonder probleem in het forum. Ik kan in het forum van de andere clubs waarvan ik lid ben.
Enkel de club waarvan ik oprichter ben, daar kan ik niet in het forum terecht. Tenzij ik dus die firewall uitschakel.

Hopelijk is het nu duidelijker.

Isabel4 omdat je werkelijke probleem imo ook in dat topic staat, heb ik daar ook maar een antwoord geplaatst.
Zie
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?postid=934790#post934790

Even een tip:(omdat ik het idee heb dat het allemaal om 1 dezelfde oorzaak gaat)
Eiglijk is het altijd makkelijker/beter voor de lezers om gewoon het probleem te beschrijven, vaak zeg je er meer mee dan gissende vragen stellen en is het probleem meestal wat makkelijker te traceren.
(Ik had je bv een heel ander antwoord gegeven als je alleen de vraag van dit topic had gesteld.// Ik snap wel dat je meerdere vragen gaat stellen als het niet word opgelost, maar duidelijker word het niet.)

Ok genoeg ge***t.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan