hoe betrouwbaar microsoft anti spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Is er informatie over hoe betrouwbaar microsoft anti spyware de beta versie is in vergelijking met andere spyware programma's? Ziet het programma veel spyware niet of valt het erg mee? Volgens eigen zeggen zou het 't beste anti spyware programma moeten zijn of worden.

ik had hem ook, maar vind hem niet fijn. Je krijgt steeds van die "Msn pop ups" rechts onderin. Als je opstart met meldingen dat hij accepteert dat je startpagina niet www.startpagina.nl is maar about:blank etc.

En hij vroeg elke keer om spyware te verwijderen. Doe ik dat, maar toch blijft hij maar door vragen. Elke keer het zelfde. Kortom ik hou het op hitman pro. Er zijn vast andere meningen.

Geplaatst door SickWithIt
Beste ElineK,

Lees even wat onze Collega's van AnTi SpyWare Offensief over Microsoft AntiSpyware geschreven hebben,,,, >>>>>>>>

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=1276&highlight=microsoft+antispyware

dan kan je zelf je oordeel trekken over Microsoft AntiSpyware ,,,,

wens je veel Lees Plezier,,,,

Beste ElineK,

houd er wel rekening mee dat dit een thread uit Januari is en dus niet volledig recent meer. Even doorlezen kan geen kwaad.

MS AntiSpy komt momenteel beter uit de tests dan HitmanPro.
Buitendat is HitmanPro door één persoon gemaakt en bestaat uit het losse bestaanden antispywareprogramma's.

Persoonlijk vind ik dat MSA zich wat teveel met dingen bemoeit. Hij checkt webpagina's, let op of ik .VBS/.BAT scriptjes open, etc. etc..
Al met al vind ik het, zeker voor de beginnende - gevorderde gebruiker, een vrij goede tool.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan