Hoe bevalt Speedlinq?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Zijn hier ook mensen die via Speedlinq een ADSL verbinding hebben? Ik wil over op ADSL en zou graag wat ervaringen horen.
 
Speedling ken ik niet maar ik het ADSL van MxStream en dat bevalt me prima, ik heb met een lan verbinding door het hele huis, op alle computers internet kunnen aansluiten dus dat gaat ook prima.
 
Geplaatst door Stinuz
Speedling ken ik niet maar ik het ADSL van MxStream en dat bevalt me prima, ik heb met een lan verbinding door het hele huis, op alle computers internet kunnen aansluiten dus dat gaat ook prima.

Ja leuk, maar daar koop ik niks voor. Ik vraag dus echt om mensen die Speedlinq hebben.
 
Geplaatst door Caspar107


Ja leuk, maar daar koop ik niks voor. Ik vraag dus echt om mensen die Speedlinq hebben.

Het spijt me hoor
 
speedlinq bevalt prima...

heeft er sinds ik het sinds vorig jaar heb aangevraagd perfect gedaan.. alleen jammer dat ik nergens op hun site.. een helpdesknummer kan vinden...
 
Ik heb zelf geen speedling, maar zit wel op hetzelfde babyxl/tiscali netwerk via Demon en ik kan je zeggen dat dat loopt als een trein! Altijd volle down en upload op elk moment van de dag.

succes;)
 
Geplaatst door Caspar107
Ik heb intussen ook al Demon genomen:D

Lijkt mij een verstandige keuze :D Weet je toevallig of je op het BaByXl of BBned netwerk zit?
 
Probleem

Ook ik heb een probleem met Speedlin(k)q.
Wanneer ik de splitter aansluit werkt niets meer. ADSL niet en telefoon niet. E.e.a. getest met een werkende splitter en nog steeds niets. Bellen met de helpdesk levert alleen een hoge telefoonrekening op 0.070 per minuut en je bent nog niets opgeschoten.
Als je dan een "feedback" formulier invult krijg je standaard het antwoord dat je moet bellen met de helpdesk om het "stappenplan" door te nemen.
Geloof me, alles is goed aangesloten, het is niet de eerste die ik aanleg.
Ik ben het goed zat. Iemand nog een ander idee????
 
Is volgens mij ook van naam veranderd dat pakket...
 
Ik had dat probleem ook toen ik speedlinq heb aangelegd. De fout zat niet bij speedlinq, noch bij mij. De KPN was gewoon erg traag met het veranderen van de lijn. Het heeft ongeveer één week geduurd en toen was het probleem dus uit zichzelf opgelost.
succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan