Hoe beveilig ik een foto??

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuudG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
3
Hoi,

wij zijn inmiddels aardig op weg met onze nieuwe website. Maar op welke wijze kan ik zorgen dat onze foto's beveiligd worden.
Op onze huidige site hebben wij onze foto's beveilig. Als ik rechts klik op een foto, een scherm met "copyright protected by......."

Maarrrrr ik krijg het nu met dreamweaver niet voor elkaar.

Wie helpt ons verder:rolleyes:

Ruud
 
Uit het oogpunt van een "screenshot" zeg ik, dat dit niet mogelijk is, dan alleen door er een watermerk overheen te plaatsen.
 
oh begin daar maar niet aan...
Foto's kan je makkelijk kopieren, als je foto's echt wilt beveiligen. Zet een tekst of iets dergelijks door de afbeelding heen of zorg dat de afbeelding zo slecht van kwaliteit is dat hij niet te gebruiken is om te printen als dat de bedoeling is.

Toevoeging:
Die 'beveiliging' die je had kan je makkelijk omzeilen door gewoon javascript uit te zetten / de broncode te bekijken / screenshot maken :)
 
De foto`s kun je ook nog kopieren uit je temp internet folder, dus heeft het niet veel zin om de klik weg te werken, als mensen het echt willen, kunnen ze het er altijd uithalen.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan