Hoe beveiligd PDF-document ontgrendelen om te kunnen bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja (waar jij het voor gebruik ten minste).

En ik begrijp je arrogantie niet bepaald. Wat je doet is niet iets om trots op te zijn. Nog buiten het feit dat je er zo lang over hebt gedaan het te bereiken.

Daar komt bij dat ik hoop dat de drukker zo slim is om eerst de oorspronkelijke auteur te contacteren. Voordat hij/zij zich medeplichtig maakt aan inbreuk op het auteursrecht.
Ik arrogant? Ik ben BLIJ, dat ik het nu zelf kan doen! En vind een aantal reacties hier beneden peil, want o.a. arrogant. Lees maar terug, mijn beste.
Ik heb gewoon steekhoudend taalgebruik en zorgvuldige argumenten gebruikt.
Zo lang over gedaan? De reacties hier hebben mij niet geholpen in elk geval.
Niemand had weet van een gratis probeerversie toch?

Vreemd ook, dat er reacties geweest zijn met suggesties van andere software, voor datzelfde doel, dus er is hier nogal sprake van een dubbele moraal.
Het is al een keer bij de drukker geweest, die er wijzigingen op heeft aangebracht. Dat kostte geld.

Volgens mij zitten hier een paar reageerders enorm te zoeken...wat vervelend zeg, dit.
Afijn, IK ben geholpen, helaas dit keer niet door wie dan ook hier, behalve het aanbod van één persoon, tevens de enige, die open en vriendelijk is gebleven, en DAAR gaat het om.

****IK HEB ER NU BEHOEFTE AAN, DE DISCUSSIE OP HET ONDERDEEL AUTEURSRECHTEN AF TE SLUITEN. DAT IS EEN ANDERE DISCUSSIE. IK BEN MIJ ER BEWUST VAN, HET IS VERDER MIJN VERANTWOORDELIJKHEID WAT IK DAARMEE DOE. HIER GAAT HET ER OM OF ER GRATIS SOFTWARE IS, OM ZELF PDF-BESTANDEN AAN TE BEWERKEN. OF DAAR VAN DE MAKER NOU TOESTEMMING VOOR IS OF NIET.****

Laatst bewerkt:
... HIER GAAT HET ER OM OF ER GRATIS SOFTWARE IS, OM ZELF PDF-BESTANDEN AAN TE BEWERKEN. OF DAAR VAN DE MAKER NOU TOESTEMMING VOOR IS OF NIET.****
a. Je hoeft niet zo te schreeuwen :shocked:
b. Als iemand mij vraagt waar hij een hooivork kan kopen omdat hij er iemand overhoop mee wil steken ben ik ook niet geneigd om te helpen, hoe heet deze forum ook alweer?
Vandaar dat ik ook eerst niet reageerde, was er na je openingspost al klaar mee. ;)

Het laatste bericht heb ik maar even weggehaald.
De moderator van deze sectie kan wel zelf bepalen of er off topic gereageerd wordt.
Wat mij wel opvalt aan dit topic is dat er veel getypt wordt maar weinig concreets.
Ik ga ervan uit dat de TS weet dat het omzeilen van beveiligingen bij Helpmij.nl niet op het forum is toegestaan.
Ook wij horen ons aan de regels te houden en willen dit forum nog lang zonder problemen openhouden.
Je hebt de oplossing gevonden dus ga ik dit topic op slot zetten zodat we geen vervelende woorden heen en weer gaan slingeren.
Wil je nog reageren mijn mail adres hoofdmoderator@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan