Ik arrogant? Ik ben BLIJ, dat ik het nu zelf kan doen! En vind een aantal reacties hier beneden peil, want o.a. arrogant. Lees maar terug, mijn beste.Ja (waar jij het voor gebruik ten minste).
En ik begrijp je arrogantie niet bepaald. Wat je doet is niet iets om trots op te zijn. Nog buiten het feit dat je er zo lang over hebt gedaan het te bereiken.
Daar komt bij dat ik hoop dat de drukker zo slim is om eerst de oorspronkelijke auteur te contacteren. Voordat hij/zij zich medeplichtig maakt aan inbreuk op het auteursrecht.
Ik heb gewoon steekhoudend taalgebruik en zorgvuldige argumenten gebruikt.
Zo lang over gedaan? De reacties hier hebben mij niet geholpen in elk geval.
Niemand had weet van een gratis probeerversie toch?
Vreemd ook, dat er reacties geweest zijn met suggesties van andere software, voor datzelfde doel, dus er is hier nogal sprake van een dubbele moraal.
Het is al een keer bij de drukker geweest, die er wijzigingen op heeft aangebracht. Dat kostte geld.
Volgens mij zitten hier een paar reageerders enorm te zoeken...wat vervelend zeg, dit.
Afijn, IK ben geholpen, helaas dit keer niet door wie dan ook hier, behalve het aanbod van één persoon, tevens de enige, die open en vriendelijk is gebleven, en DAAR gaat het om.
****IK HEB ER NU BEHOEFTE AAN, DE DISCUSSIE OP HET ONDERDEEL AUTEURSRECHTEN AF TE SLUITEN. DAT IS EEN ANDERE DISCUSSIE. IK BEN MIJ ER BEWUST VAN, HET IS VERDER MIJN VERANTWOORDELIJKHEID WAT IK DAARMEE DOE. HIER GAAT HET ER OM OF ER GRATIS SOFTWARE IS, OM ZELF PDF-BESTANDEN AAN TE BEWERKEN. OF DAAR VAN DE MAKER NOU TOESTEMMING VOOR IS OF NIET.****
Laatst bewerkt: