Hoe bibliotheek verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chysbert

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2015
Sinds ik computer (begin jaren-80) heb ik mijn eigen systeem voor ordelijk bestandenbeheer. Dat heb ik in W10 opnieuw ingericht, onder het hoofd 'gebruikers'. Helaas blijft W10 eigenwijs en wil het mij steeds weer zijn eigen structuur opdringen. Ik wil dus van de hele bibliotheek en alles wat daarin zit af. Maar hoe...?

Hallo chysbert. Is het een kwestie van een vinkje daar weghalen,.... of? Maak eerst een herstelpunt aan.

bibliotheek.PNG

Laatst bewerkt:
Was het maar zo eenvoudig. Ik verfoei de manier waarop W10 mij in een opgelegde structuur met vaste namen voor de mappen (documents, pictures, music, games, videos etc) dwingt. Idem dito voor Snelle toegang. Nu heb ik alles daar een beetje omheen georganiseerd, maar W10 zet de mappen die ik niet wil hebben in de opsommingen altijd bovenaan. En daar wil ik graag van af.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Een upgrade is niet altijd wenselijk. MS wordt steeds dwingender in hoe gebruikers hun pc volgens hun moeten indelen. Het komt erop neer dat je zelf niets meer te zeggen hebt over je eigen pc.
"Gratis upgrade" is nooit gratis, er zitten altijd haken en ogen aan en de bekende addertjes onder het gras.
Never change a winning team.
Newer is not always better.

Laatst bewerkt:
Microsoft wil de locatie weten waar jij je bestanden hebt opgeslagen. Je mag zelf bedenken waarom dat zo is. Gelukkig heb jij alles goed georganiseerd en bepaalt zelf de locaties van je bestanden.

Wat Windows doet is ook onlogisch. Je hebt een naam, merk, onderwerp etc. Waarom ga je dat verdelen over documenten, afbeeldingen, video's etc. Ik heb dat allemaal in één map georganiseerd. Dus in die map staan alle afbeeldingen, documenten, video's etc. Daar kun je ook sub-mappen maken die met die map te maken hebben.

De enigste juiste en supersnelle methode is zoeken met een zoekmachine. Kan ook niet meer anders, want ik heb 156.000 mappen. Ik gebruik Everything. Noem maar een naam, onderwerp, merknaam en ik heb hem binnen één seconde. Natuurlijk moet je zelf soms trucjes bedenken, want anders krijg je een te groot aantal zoekresultaten maar daar kom je zelf wel achter.

[video=youtube;BEP-X7lnSS4]https://www.youtube.com/watch?v=BEP-X7lnSS4[/video]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan