hoe bij XP het MSN apart in te stellen onder 3 gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald61

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Mijn PC kent met XP Pro 3 gebruikers.
Ik, mijn vrouw, en de kinderen, ofwel account A, B en C.

A heeft MSN 6 maar wil niet dat dit automatisch wordt opgestart als er verbinding gemaakt wordt. Maar awil dus MSN handmatig starten wanneer gewenst.

B wil helemaal niets van MSN op haar account, niet ingesteld, niet automatisch starten, niets van dat al.

C wil MSN 6 direct automatisch opgestart hebben als de PC on line gaat

Nu is het zo dat A B C hebben alle drie beheerdersrechten hebben.

Hoe krijg ik het zo ingesteld dat alle 3 gebruikers krijgen wat zij wensen.

Ron

Van acount B weet ik niet hoe het moet, maar A en C zou ik wel weten.

Ik heb tenslotte hier ook 3 gebruikers met de zelfde wensen ik heb niks speciaal gedaan en zie niks van hun dingen.

De gene die wil dat zijn acount automatisch opstart vult email adres in op eigen acount met goeie wachtwoord. En geeft een vinkje met automatisch aanmelden.

De gene die dit niet wil zet geen vinkje bij automatisch aanmelden. Niemand ziet iets van de ander. Wel op een eigen acount.

Acount B zou ik niet weten volgens mij is het ook niet mogelijke tenzij je appart instaleert. Maar misschien weet iemand anders nog een oplossing hiervoor.

In ieder geval op deze manier heb ik het ook gedaan op mijn computer en bij mij werkt dit. Iedereen hier heeft ook Admin rechten.

Greetzz York

Account B suggestie

Voor zo ver ik weet is MSN al standaard geïnstalleerd. Er zijn verschillende topics over geweest hoe je dat zou kunnen deïnstalleren. In dit geval niet van belang. :)

Voor account B zou ik hetzelfde doen als voor account A. En alleen geen handmatige verbinding maken. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan