hoe brand ik 1 spel van 8 GB op 2 dvds van 4,7

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleyson

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
11
hallo kan iemand mij helpen? ik heb een paar spellen van rond de 8 GB en die wil ik graag op 2 dvds branden en ik heb geen duel layer brander.
en ik heb ook al geprobeerd ze in winrar te stoppen en dan op dvd te branden maar als je ze dan aan uitpakken bent dan geeft die foutmelding of start spel niet op.
kan iemand mij helpen?
 
of door de rar files te branden op 2 dvd's, inplaats van ze uit te pakken in .iso of wat dan ook voor bestanden. gewoon de rars branden en die na trekken van dvd zelf uitpakken in iso's of zo en mounten. zelf doe ik het zo, want wil je een dubble alyerd dvd game uitlenen aan iemand, dan moet die ook weer zon speler hebben.

leon
 
of door de rar files te branden op 2 dvd's, inplaats van ze uit te pakken in .iso of wat dan ook voor bestanden. gewoon de rars branden en die na trekken van dvd zelf uitpakken in iso's of zo en mounten. zelf doe ik het zo, want wil je een dubble alyerd dvd game uitlenen aan iemand, dan moet die ook weer zon speler hebben.
Het zal dan een probleem worden in Vista, want Daemon Tools werkt niet (heb ik gehoord). Ik weet niet of andere mount programma's wel werken in Vista maar je kan het beter op een andere manier doen.


Over welk spel gaat het hier eigenlijk?
 
ik heb al met splitten geprobeerd maar ik vind alleen maar voor dvds dus heb tot nu toe nog geen succes maar alvast bedankt. en ik heb verschillende spellen die ik op dvd wil hebben zoals
assassins creed
gears of war
MOH airborne
 
heb toevallig gisteravond Assassins Creed en Rainbow 6 Vegas2 op DVD gezet, de poster had Creed zo geupload that you m in 2 DVD's (lees 2 iso's) kwijt kon, en de Rainbow6 had ie geRipped, (delen eruit gehaald zodat de iso kleiner wordt, in dit geval enkel de andere talen eruit gehaald, Duits, Frans, etc), zodat die iso zelfs op 1 dvd kon.

maar goed, dit is allemaal info waar niemand hier iets aan heeft, eerder beetje stoere praat lijkt t wel, al is t zo niet bedoelt.

wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat als t waar is, het wel zuper balen is als Deamon niet op Vista werkt, (alweer een reden op Vista in de winkelschappen te laten liggen, maar, dit is slechts een pesoonlijke mening van mij).

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan