Hoe brand ik een PSX spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annapanna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Hallo,

Ik heb mijn oude ps1 weer tevoorschijn gehaald, en wilde wat spellen bij downloaden + branden.
Dit wil maar niet lukken.
Via een torrent site heb ik Crash Bandicoot 2 gedownload, waardoor ik een .bin en .cue bestand kreeg.
Vervolgens heb ik Alcohol 120 gedownload. Steeds wanneer ik de download wilde starten, kreeg ik een melding dat er een lege schijf nodig was. Raar, want ik doe er een gloed nieuwe cd in. Een DVD+RW, zou dat er wat mee te maken hebben?
Toen ik het met een CD-RW probeerde begon hij wel meteen met branden, maar de playstation pakt hem niet. Als ik de cd in de computer stop geeft hij wel aan dat er bestanden opstaan.
Ik snap er niks meer van...

Kan iemand me helpen? Moet ik een bepaalde cd gebruiken om te branden, of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

De playstation is omgebouwd ja, en ik brand het cue bestand.
Die Alcohol-brand handleiding heb ik al gelezen, daarom snap ik ook niet waarom het branden niet lukt.. Alles verloopt precies zoals in die stappen staat aangegeven. Dr staat ook als type cd een DVD+RW. Maar als ik deze gebruik pakt Alcohol hem niet.
Raadselachtig..

Je zal een "gewone" cd-rom moeten gebruiken met branden. CD-RW leest de PSX niet, voor zover ik weet.

Het is gelukt! :)
Het ging inderdaad wel met een gewone CD-R.
Thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan