Hoe brand je games op een dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

krisje321

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Hallo,

Ik heb Project Gotham Racing 2 gedownload via pb, en ik heb de bijbehorende map geopend.
En dan zag ik dat er allemaal kleine bestandjes in zaten.
Er zit niks anders in dan deze bestandjes:
[smallIMG]http://img19.imageshack.us/img19/9715/vaagt.png[/smallIMG]

Mijn vraag is:
Hoe kan ik deze bestanden op een dvd branden.
Het is een spel voor de XboX 1.

p.s. Graag een uitgebrijde uitleg. ( ben nog al een dummy :P )

Alvast bedankt!

Mvg,

Kristiaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
is je xbox wel omgebouwd zodat hij gebrande spellen kan draaien???:rolleyes:

Voor de beginners,
1 Als je een spel download, zal deze (waarschijnlijk)bestaan uit een stuk of rar files. Dubbelklik op een van de files, vervolgens zal je een grote iso file zijn. Kilk deze regel vervolgen aan, rechtsboven zie je(met winrar) de keuze "uitpakken instaan". Als je op ok druk pakt hij hem in dezelfde map uit als waar alle los rar files staan. Je kan er ook voor kiezen om hem elders uit te pakken.

2 Als winrar klaar is met uitpakken(en je een iso-file heb aangemaakt) start je vervolgens een brandprogramma op. Ik zelf gebruik Nero. Als je een ISO wil branden, dien je altijd de optie "burn image/image branden" te kiezen. Bij Nero staat dit bovenin het scherm onder "recorder". Voor dat je op BRANDEN druk dien je de dvd wel finalise/CD sluiten(verder schrijven niet mogelijk aan te klikken.)

LET OP: NIET IEDERE BOX LEEST -r EN +r LUKT HET NIET MET -r PROBEER DAN +r

3 Mocht je hem eerst op je HD van je box kopieren, dan kan je hem met Flashfxp op je PC krijgen. Het spel is dan in uitgepakte vorm. Je dient er dus eerst weer een ISO van te maken. Dit kan je doen met het programma Qwix. Mocht je avalaunch op je box hebben, dan is het ook mogelijk met Qwix hem in een keer als ISO bestand op je pc krijgen.

Als het goed is komen jullie hier een heel eind mee. Succes

Deze bestanden kan je uitpakken met winrar. Je krijgt dan 1 grote ISO bestand, die kan je dan kan branden met bv Nero op een dvd.
Brand niet sneller dan 4x!!!

Hardstikke bedankt!
Ik kom er wel uit, heb t eerder gedaan.
Maar was vergeten WinRar te downloaden.
ghehe, dankje.

Ik heb alles nu uitgepakt.
Maar, het is niet een .iso bestand?
Het is gwn een normaal mapje met bestanden erin.
Hoe wil ik t nu gaan branden?

Gebruik een programma als Nero, en dan sleep je gewoon het mapje er naartoe en branden maar!

Ik heb het .iso bestandje gevonden, en gebrand op een DVD+R.
Ik drukte hem in de xbox, en er stond; Unknown Game.
Hij herkent het spel dus niet, waar kan dat aan liggen?
Fout bij het branden?
Moet ik het op een DVD-R branden?

Ik weet 't niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan