Hoe Branden Op Compac

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
hallo

een vriend van mij heeft zijn wii om laten bouwen en wil dus spellen van internet af downloaden via TPB en dat is hem na een tijdje ook gelukt maar nu weet hij niet hoe hij dit op zijn schijfje moet branden nu is mijn vraag hoe kan i kdat aan hem goed uitleggen zodat hij dat ook snapt en waar kan hij dat aan zien
ik weet er niet heel veel vanaf maar het enige wat ik ervan weet is: Het merk is Compac,Hij gebruikt geen nvidia en heeft wel 2 schijvenstations
wie weet hier raad mee

Alvast Bedankt
sander2

Dat is idd een mooie site die zal ik ook zeker aan hem geven maar hij vraagt ook hoe hij dat kan zien dat zijn pc kan branden miss. weet je misschien waar je dat aan kunt zien>?:o

Ow oke ik zal het hem sturen en als hij het klaar heeft dan ist zoieso mooi en anders vraag ik wel nog een keer op dit forumpje
maar al super bedankt met de site :D:D(y)

Ik heb alles gedaan wat er stond op die site [hij kwam der niet uit en vroeg of ik het wou doen] maar nou krijg ik in dat mapje van grabit allemaal kleinere mapjes wat moet ik hiermee doen???

ja ik heb wel winrar maar ik heb 25 parten die er staan dus 25 dingen die ik met winrar moet openen??

Alleen de eerste aanklikken en uitpakken, de andere volgen dan automatisch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan