Hoe branden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Hallo,

Ik vraag me af wat ik op DVD zou kunnen branden. Zou het ook mogelijk zijn om films van Kazaa op DVD te zetten of is dat niet te doen?
Ook vraag ik mij af of ik muziekfilmpjes op DVD zou kunnen zetten zonder dat je dan zo'n klein schermpje hebt wat je niet kan vergroten.

Ik lees hier allemaal dingen over DVd schrink en zo en dat wekt de indruk dat het heel omslachtig is om te doen.

Groetjes Little Monk

Hoe branden

ja je kan filmpjes van kazaa branden op een DVD.
Met nero burning 6 (smart start) is dit redlijk eenvoudig.

Als je deze nero heb dan heb je een optie foto en video.
Daaronder staat dan video cd maken = VCD of super video maken = SVCD = beste kwaliteit.

Maar normaak gezien kan je met SVCD nog niets doen je moet één of ander via het web nog downloaden maar dit heb ik zelf ook nog niet gedaan ik heb wel als eens een VCD gemaakt.

Bedankt voor de snelle reactie!

Goed om te horen dat het mogelijk is. In Kazaa heb je zo'n klein schermpje wat je dan groot kan zetten. Heb ik daar bij het branden dan geen last van? (lijkt me lastig kijken naar zo'n klein schermpje)

Groetjes Little Monk

Hoe branden

Normaal als je brand met VCD of SVCD kan het zijn dat nero het schermpje groter maak maar het kan ook zijn dat hij het kleiner maak:(

Maar bij mij heeft hij het nog nooit verkleind.

Ok dat zou dan moeten lukken. Ik geloof dat ik Nero 6.3.1.15 heb. Ik heb in dat programma weleens rondgekeken maar als ik de otie dvd branden aanklikte kreeg ik steeds de melding dat er geen vastlegapparaat was aangetroffen. Ik ga het morgen meteen proberen. Zal maar een dvd-rw gebruiken denk ik.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan