Hoe breng ik mijn laptop terug naar fabrieks-instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Hallo,

Mijn la is een beetje sloom geworden en er staan verkeerde installaties op. Een kennis heeft zijn pc ooit eens naar de fabrieks-instellingen teruggebracht en toen was zijn pc weer snel. Ik wil dit ook bij mijn laptop doen omdat ik na 3 jaar mijn laptop ook helemaal schoon wil hebben. Ik heb de belangrijkste dingen al op een usb gezet. Ik heb zelf geen installatie cd of iets dergelijks voor mijn laptop. Nu is mijn vraag hoe ik mijn laptop terug krijg naar de fabrieks-instellingen. Ik wil wel gewoon mijn laptop op windows-7 houden. Wat ik dus bedoel is dat ik mijn laptop helemaal schoon wil maken en dat daarna mijn laptop het gewoon weer doet zonder dat ik nog iets moet installeren.

Model: Asus notebook K61IC/K70IC series

alvast bedankt

ik heb nog 1 vraagje. Ik heb de instructies gelezen maar heb ik echt geen cd nodig? Ik heb namelijk geen cd's van deze laptop meer. Ik moet hier echt heel zeker van zijn voordat ik iets ga doen. Er staat dat ik met het opstarten op F9 moet drukken en dan iets moet uitvoeren. Maar ik moet hier echt zeker van zijn. Weet jij of dit moet?

Laatst bewerkt door een moderator:
De cd's kan je (indien je versie dit heeft) zelf maken. Zie dan dat hoofdstuk waaraan ik refereer.
Wanneer jouw herstel partitie nog gewoon aanwezig is dan is het idd volgens de stappen dmv F9. En nee dan heb je geen cd/dvd's nodig.

Laatst bewerkt:
haha, hartstikke bedankt! Ik zit nu op mijn helemaal geresete laptop. Het is succesvol verlopen zonder cd. Alle rotzooi van 3 jaar eraf en weer een nieuwe start met een schone pc. Ik ben weer helemaal blij. Alles werkt weer goed!! Toppie en super bedankt!! :thumb: :d

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan en veel plezier er weer mee:thumb:

Topic kan je op "opgelost" zetten in je eerste bericht of boven in de blauwe balk.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

En ik zou als ik jou was nu even herstel dvd's maken is altijd makkelijk voor als bv je herstel partitie beschadigd raakt kan in ieder geval geen kwaad;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan