Ik zie toch echt twee soorten lijnen, waarvan er één met de oorspronkelijke vraag te maken heeft (zie plaatje 1, de 'bruine' lijnen) en 1 nieuw probleem: de rode kringellijnen. (Die overigens ook op het eerste plaatje te zien is bij het woord "Juli"). Op de tweede lijn zou je het juiste antwoord gekregen kunnen hebben (is er inderdaad uitgelijnd met zoveel spaties?) maar dus nog steeds niet op de eerste lijnen vraag.
De tweede (kringel)lijn heeft te maken met de Spellingcontrole. Die zorgt er blijkbaar óók voor dat de 'regeluitlijning' met spaties of tabs gecontroleerd worden, wat dan een kringellijn oplevert. Je zou dat (rigoureus, dat wel) kunnen oplossen door de 'live' spellingcontrole uit te zetten. Dan zie je helemaal geen rode kringels. Zelf doe ik dat ook zo; als ik de spelling wil controleren doe ik dat handmatig. Vind ik een stuk rustiger op het scherm.
Het eerste probleem lijkt mij toch een instelling in je programma. Ik ken dat niet, dus ik kan dat zo niet oplossen. Maar je hebt ook nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag in mijn eerste antwoord: hoe ziet een afdruk er uit? Jouw 'probleem' zou alleen op het scherm moeten optreden, niet op papier. Of in een digitale afdruk, zoals een export naar een pdf.
(En je geeft aan dat je de Printscreen techniek nu hebt gevonden, maar waarom gebruik je die dan niet?)