Hoe Compac-PC kast te openen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgensmij kan je deze gewoon eraf schuiven wanneer je die klemmen ingedrukt heb. Ik had vroeger ook zo een pc, en kon met een goede tik dat ding openschuiven.

Laatst bewerkt:
Bovenkant/zonder voorfront horizontaal naar achteren? en waar gaf je hem die tik?

Laatst bewerkt:
Je kan achter kijken of hij vast zit met enkele schroefjes, maar volgensmij moet je het bovenste gedeelte er zo af kunnen schuiven. Kijk is aan de achter op de kast (waar je de kabels inplugged) zie je daar niks van schroefjes of iets dergelijks?

Probeer is die "hendels" in te drukken en vervolgens het zwarte gedeelte (de bovenkant) na de kant van je aansluitingen te duwen. Dus als je hem recht voor je hebt, naar achter duwen.

Wil het geheugen uitbreiden; er zit nu 256 MB in; naar 1 of naar 2 GB??

Er zijn vier PC133 SDRAM-slots; die 256 past er qua hoogte net in; betekent dat max 4x256 of zijn er geheugenkaarten met meer MB en dezelfde inbouwhoogte??

Laatst bewerkt:
de pc is ruim 10 jaar oud... zo niet dan is de hardware dat wel
ik weet niet wat je wilt bereiken met een geheugen uitbreiding
windows xp iets soepeler laten lopen?

Laatst bewerkt:
Je moet er inderdaad geen BF3 meer op willen spelen. Maar met XP en 1GB zijn het nog prima typemachines voor de dagelijkse zaken. Al veel mensen met een kleiner budget blij kunnen maken met dit soort dingetjes.

Mijn echtgenote gebruikt een 16 bits-applicatie voor haar bedrijfje (PerfectView 7.1 met postcode-module) en ik heb nog oud geheugen in een la liggen; echter: bij nader inzien geen PC133.
Vandaar.

Had je waarschijnlijk al aan gedacht. Maar toch even de tip om eens over de overstap naar iets moderners na te denken. Als dit stuk gaat kan het wel eens heel lastig voor je vrouw en haar bedrijf worden. Afhankelijk van hoe belangrijk de applicatie is kan dit het bedrijf behoorlijke schade berokkenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan