hoe computer leeghalen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sitas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Mijn vader heeft mijn oude computer, die is nu 6 jaar oud. Hij wordt echter steeds trager en trager en werkt niet meer optimaal. Mijn idee is om hem helemaal leeg te halen, dus de hele harde schijf etc. Hoe kan ik dat doen?
Groetjes Sita

Lijkt me logisch dat hij trager en trager word na 6 jaar. Zoek eens naar een recovery disk of een windows cd bij een oem computer meot dat zeker bij geleverd zijn

windows 98 staat er nu op

en er is een recovery cd bij. Maar moet ik hem dan niet eerst leeghalen? Hoe werkt zo'n cd?

Om de PC leeg te halen koppel je eerst alles af, draai je de kast open en haal je er alles maar uit :)

Nee, met de recovery CD wordt alles eerst geformateerd en dan terug geïnstalleerd.

Geplaatst door The Doctor
Om de PC leeg te halen koppel je eerst alles af, draai je de kast open en haal je er alles maar uit :)

Nee, met de recovery CD wordt alles eerst geformateerd en dan terug geïnstalleerd.
En dan hij wil alles er toch af. En btw hoe jij het anders doen voor een computer van 6 jaar nog een windows 98 cd zoeken ofwat

in bios opstart volgorde op cdrom zetten en recovery cd draaien dan is alles leeg en opnieuw geinstalleerd

Uitleg??

"in bios opstart volgorde op cdrom zetten en recovery cd draaien dan is alles leeg en opnieuw geinstalleerd"

wat betekent in bios opstart volgorde op cd rom zetten?

normaal moet je dit niet doen.
probeer eerst eens zonder gewoon de recovery cd erin steken bij het opstarten van je computer dus voor je iets van microsoft of windows ziet he echt helemaal in het begin.

Geplaatst door lamp

En dan hij wil alles er toch af. En btw hoe jij het anders doen voor een computer van 6 jaar nog een windows 98 cd zoeken ofwat

Zeg menneke, hij zegt toch duidelijk dat hij de pc wilt legen. Dus kun je met de bijgeleverde recovery CD de pc herstarten en eerst formateren voor de image terug te zetten, OF WAT.
Heb je mij iets horen zeggen over Win98 OF WAT???

sorry mijn fout ik heb twee ongeveer gelijke topic in mijn hoofd door elkaar gehaalt.
Jouw antwoord want inderdaad wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan