Beste
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een nieuwe desktop pc ( geen merkcomputer ). In Windows 7 Professional gaat de pc na 30 minuten in slaapstand. Maar uit de slaapstand halen lukt niet. Het scherm blijft zwart of soms zie je het Windows bureaublad maar dan zonder de snelkoppelingen erop. De pc terug aan zetten op de systeemkast is dan de enige mogelijkheid om dat ding weer aan de praat te krijgen.
Kan iemand mij een tip geven op mijn probleem op te lossen ????
Kan het dat de toetscombinatie ( op mijn vorige laptop - de spatiebalk) om de computer uit zijn slaapstand te halen afhankelijk is van het gebruikte moederbord???
Hieronder enkele gegevens:
Computerkast: Antec NSK 2480
Moederbord: MSI H61M-P21 (B3)
CPU: Intel Core i5 processor [i5-2310 lga1155] 2.9 Ghz, 6MB cache
grafische kaart : NVIdeo Geforce GT 220
Harddisk: Western Digital 320 GB
Dank bij voorbaat.
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een nieuwe desktop pc ( geen merkcomputer ). In Windows 7 Professional gaat de pc na 30 minuten in slaapstand. Maar uit de slaapstand halen lukt niet. Het scherm blijft zwart of soms zie je het Windows bureaublad maar dan zonder de snelkoppelingen erop. De pc terug aan zetten op de systeemkast is dan de enige mogelijkheid om dat ding weer aan de praat te krijgen.
Kan iemand mij een tip geven op mijn probleem op te lossen ????
Kan het dat de toetscombinatie ( op mijn vorige laptop - de spatiebalk) om de computer uit zijn slaapstand te halen afhankelijk is van het gebruikte moederbord???
Hieronder enkele gegevens:
Computerkast: Antec NSK 2480
Moederbord: MSI H61M-P21 (B3)
CPU: Intel Core i5 processor [i5-2310 lga1155] 2.9 Ghz, 6MB cache
grafische kaart : NVIdeo Geforce GT 220
Harddisk: Western Digital 320 GB
Dank bij voorbaat.