Hoe controleer ikeen moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Ik heb mijn vraag al bij Hardware Beeldscherm geplaatst en eruit is gekomen dat ik geen beeld heb omdatwaarschijnlijk mijn moederbord stuk is

Ik heb namelijk monitor gecontroleerd en videokaart ook vervangen door een nieuwe.
Maar is er een methode waardoor ik blind (dus zonder beeldscherm) kan controleren of mijn moederbord idd stuk is want de pc lijkt het verder goed te doen.

Robin:)

als hij veder normaal op start (ook zonder beeld) en je geen piepjes hoord(als je een speakertje in je kast hebt en aan gesloten) dan ligt het probleem niet bij je moederbord...

maar het kan ook nog wel eens je processor zijn...

of een bios virus.. en dan ben je de klos:p

Robin12th zei:
Ik heb mijn vraag al bij Hardware Beeldscherm geplaatst en eruit is gekomen dat ik geen beeld heb omdatwaarschijnlijk mijn moederbord stuk is

Ik heb namelijk monitor gecontroleerd en videokaart ook vervangen door een nieuwe.
Maar is er een methode waardoor ik blind (dus zonder beeldscherm) kan controleren of mijn moederbord idd stuk is want de pc lijkt het verder goed te doen.

Robin:)

Hier zeg je dat je alleen een ventilator hoor, wat is het nu?????
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=256933

Gezien je in de link van Bandit123 al met je probleem bezig bent, mag je daar verder gaan. Deze topic sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan