hoe delete???

• Onderwerp starter Onderwerp starter ramy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ramy

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hallo

Zit met een probleem en weet niet meer hoe op te lossen.
Moest gisteren een file naar iemand doorsturen, maar heb door het vlug, vlug te willen doen een grote fout gemaakt.
Heb niet gekeken dat de file veel te groot was om in een keer te kunnen versturen, met het gevolg dat deze in mijn post/mailuitgang blijft hangen.( de file toen met we transfer gestuurd)
Elke keer dat ik de outlook express open gaat gelijk de mail die in de mailuitgang nog zit beginnen te zenden.
Met het gevolg dat ik niets meer kan doen, dus geen inkomende mails kan aankijken.
Ik moet net zolang wachten tot ik het bericht krijg waar geschreven staat dat de mail niet verzonden kan worden omdat deze te groot is, en dat gaat lang.
Heb nu al op allerlei manieren geprobeerd om de mail te kunnen delete maar tot nu toe geen geluk, krijg het niet voor elkaar.
Weet iemand hoe ik het doen moet???
A.j.b. help mij met dit vervelende probleem.

Groet

Schakel de Internetverbinding uit door in OE, op Bestand Offline aan te clicken.
Vind je linksboven.
Dan kan je in Postvak UIt het bestand verwijderen.

Of haal de internetkabel even uit de pc.

Na verwijderen uiteraard offline weer weghalen of de netwerkkabel etr weer in steken.

Laatst bewerkt:
Precies zo heb ik het gedaan, beide opties maar de mail kan ik niet delete.
Hij blijft gewoon in uitgaande mail, wat ik ook probeer.

OE is wel in Offline modus gezet?
Er staat dus een vinkje bij Offline?

Zo ja, herstart eens en probeer het dan eens opnieuw.

Dan zou het echt moeten lukken.
Zo niet?
Mogelijk is Postvak UIT beschadigd.
Ga dan als volgt te werk als u een nieuwe map Postvak UIT wilt maken:
1. Sluit Outlook Express af.
2. Zoek op de vaste schijf naar Postvak UIT.dbx en verwijder dit bestand.
3. Start Outlook Express opnieuw. Er wordt automatisch een nieuwe, lege map Postvak UIT gemaakt.

Laatst bewerkt:
Dat eerste had ik ook al gedaan, nu zal ik het proberen met de tweede tip, ergens moet het toch mogelijk zijn dat ik de mail delete kan!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan