Hoe deze bestanden uit te pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xairaa

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Hallo,

ik heb geprobeerd GTA IV te downloaden, de download is nu klaar, maar ik heb geen idee hoe ik de bestanden kan openen. Het gaat om .001, .002, enz bestanden. Moet ik de bestanden op een dvd branden? Dit wil ik niet dus ik hoop dat het anders kan en iemand mij kan helpen.:confused:

Groeten,

Xairaa

Laatst bewerkt:
Simpelweg eerste bestand pakken en kiezen om deze uit te pakken met winrar. De rest volgt automatisch.

Ik neem aan dat er bij de download een .nfo bestand zat? Deze kan je openen met kladblok en bevat alle instructies.

Deze bestanden zijn gesplitst met hjsplit, met dit programma, kan je ze ook weer joinen.

Ik ben een ongeloofelijke computernoob en het lukt me nog steeds niet. Ik heb met het programma hjsplit de bestanden gejoind en nu heb ik in plaats van veel kleine bestandjes 2 grote bestanden (a en b ipv .001, .002) Deze bestanden kan ik niet uitpakken met winrar, als ik met mijn rechtermuisknop op een bestand klik krijg ik alleen (wirar-gerelateerd):
toevoegen aan archief...
toevoegen aan ''rzr-ga4b.rar''
inpakken en e-mailen...
inpakken naar ''rzr-ga4b.rar'' en emailen
:(

Wat voor extensie hebben die twee grote bestanden?

Ik weet niet precies welke extensie de bestanden hebben. Als ik erboven zweef met mijn muis dan staat er: type: bestand en het pictogram is een wit a-4'tje.:confused:

Open winrar is en ga naar de map waar het bestand staat. Je bestand heeft gewoon de extensie .RAR, maar je Winrar ziet em even niet. Heb ik ook wel eens. Ga 's naar de map van het bestand in winrar zelf. Klik het aan, pak het uit op de desgewenste plaats.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan