hoe doe je 'n grote verzending per e-mail?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peeterel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Ik wil 'n pdf-bestand (een vormingsbrochure) naar een kleine 3000 adressen sturen maar ik krijg het simpelweg niet gedaan zonder een ellenlange lijst foutmeldingen of andere problemen... Wie weet raad? De volgende acties heb ik al gedaan:
verzending vanuit outlook 2003:
Ik heb alle adressen geImporteerd in mijn adresboek, ik heb er distributielijsten van gemaakt, de adressen opgedeeld en toch wordt de mail niet naar iedereen verzonden. Blijkbaar (volgens een site op het net) wordt het max. aantal geadresseerden altijd beperkt tot 100. Is dit zo? Kan je dit op de één of de andere manier oplossen.
[een mailmerge access-word:
je kan op deze manier geen bestand in de mail bijvoegen dus dacht ik ongelooflijk clever te zijn, en had ik een link naar het bestand in de e-mail gezet. Probleem: bij het verzenden wordt de hyperlink verwijderd! Leuk hé... In plaats van een paar duizend foutmeldingen kreeg ik een paar duizend keer de vraag "waarom kan ik de link niet aanklikken?" :eek:
Hopelijk weet iemand raad, ik heb niet veel zin om de adressen allemaal in stukjes van 100 te knippen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan