Hoe download ik outlook, voorheen hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Ik snap er niets van.. is het mogelijk om het programma 'Microsoft outlook' net als voorheen Hotmail (of was het live messenger?) te downloaden? Ik bedoel ik kan wel bij mijn e-mails via de website outlook, maar ik wil het ook als programma hebben op mijn bureaublad. Hoe zit dat precies? Alvast bedankt...

Laatst bewerkt:
Outlook.com is het 'nieuwe' hotmail.com. Deze kan je niet downloaden, dit is alleen online.

Wel heb je de mailclient 'outlook', maar deze zit in het Microsoft Office pakket en dien je aan te schaffen. Daarnaast heb je ook nog Windows Mail, ik weet niet of dat nog standaard in windows zit.

Windows Live Messenger bestaat niet meer en is nu eigenlijk vervangen door Skype (ook van Microsoft).

Maak op je bureaublad een snelkoppeling naar die website.

Laatst bewerkt:
Ok, dat is geen probleem, maar je kan dus geen programma meer downloaden? Ik heb Skype ook gedownload maar daar snap ik ook niet veel van en gebruik het eigenlijk nooit. Je zou in Skype ook naar je e-mails moeten kunnen maar goed. Ik hou alles liever zo eenvoudig mogelijk en gebruik alleen wat ik echt nodig heb.

Laatst bewerkt door een moderator:
Outlook.com is geen programma, alleen een website.
Er zijn wel genoeg email clients waarin je dat email adres kunt gebruiken.

Waarom heb je Skype gedownload als je het toch niet gebruikt?

Laatst bewerkt:
Het is een nieuwe pc van mijn vader en hij houdt wel van wat extra programma's hoewel hij er eigenlijk geen drol van begrijpt volgens mij. Trouwens, nu blijkt dat ik Windows Media Player 12 ook niet kan downloaden voor hem. Ik moet dat morgen maar even uitzoeken en anders kom ik weer terug met een nieuwe draad. Zucht.

Oh ok, dank je wel.. Hij heeft windows 7 trouwens, maar kan je Windows Media Player in de toekomst helemaal niet meer downloaden? Wat is dan de oplossing, is er iets anders voor in de plaats dat populair is? Ik had al Real Player voor hem gedownload.

Dank je, dat heb ik zelf weleens gebruikt geloof ik.. maar is het over met Windows Media Player of wat. Wat gebruiken de meeste mensen eigenlijk?

Aangezien Windows Media Player in Windows zit is apart downloaden dus niet nodig.

Zoals edmoor hierboven aangeeft is VLC Player een uitstekende vervanger. Simplistisch uiterlijk maar veel mogelijkheden.

Ik zag inderdaad Windows Media Player op zijn computer, maar toen ik een mp3 wilde luisteren deed ie het niet, vreemd. Ik zal nog eens kijken morgen. En ik zal ook de VLC downloaden.

Om even terug te komen op de vraag van de TS, er is geen programma voor Outlook.com beschikbaar. Outlook.com is dus zoals aaajeetee al zei de nieuwe Hotmail.
Er zijn wel een aantal alternatieven zodat je niet steeds hoeft aan te melden op Outlook.com:

- Windows Live Mail gebruiken (onderdeel van Windows Live Essentials)
- Microsoft Office Outlook gebruiken (onderdeel van MS Office, Outlook 2013 los te koop in winkel of online)

- Mozilla Thunderbird (gratis e-mailprogramma)

Windows Mail, die in Windows Vista zat, is NIET meer meegeleverd in Windows 7. In Windows 7 zit ook niet standaard een e-mailprogramma bijgeleverd. In Windows 8 is er de Metro-app "Mail". Die kan je ook gebruiken.

Hopelijk heb je hiermee genoeg informatie.

Over die mediaspelers, ik gebruik VLC al jaren en ik doe nooit meer WMP. Real Player ken ik zelf niet. Ik gebruikte voor het laatst WMP 9, toen ik Windows XP als hoofd-OS nog gebruikte.

Groeten, xp2

Hallo Freedom en iedereen die al hebben reageerde.

Het verschilt per iedereen omdat het gaat namelijk om of u film wil gaan kijken of luisteren naar het muziek of wil kopi�ren, want ik gebruik zelf het meest BS.Player om film te kijken en Spotify om muziek te luisteren, het nadeel van Spotfy is dat u altijd verbinding met internet moet hebben,Het voordeel is dat u ook met telefoon, Tablet en ander soort apparatuur die verbinding met internet heb kan gebruiken, het groot nadeel is dat u een beperkt heeft tot u een abonnement neemt ongeveer �5 per maand om meerder mogelijkheid te krijgen. Daarom is het moeilijk om te bepalen wat u moet gaan gebruiken.
Gr. Madaleno

Outlook.com is het 'nieuwe' hotmail.com. Deze kan je niet downloaden, dit is alleen online.

Wel heb je de mailclient 'outlook', maar deze zit in het Microsoft Office pakket en dien je aan te schaffen. Daarnaast heb je ook nog Windows Mail, ik weet niet of dat nog standaard in windows zit.

Windows Live Messenger bestaat niet meer en is nu eigenlijk vervangen door Skype (ook van Microsoft).

Dit zie ik nu pas.. bedankt iedereen voor de antwoorden.

@freedom: ik zie dat je consequent complete berichten quoot zonder dat er een reden voor is. Dat wordt op het forum niet op prijs gesteld, dus a) de nutteloze quoots weghalen (originele berichten staan er gewoon boven immers) en b) niet meer doen.

Vele berichten aangepast ivm onnodig quoten.

@freedom: ik zie dat je consequent complete berichten quoot zonder dat er een reden voor is. Dat wordt op het forum niet op prijs gesteld, dus a) de nutteloze quoots weghalen (originele berichten staan er gewoon boven immers) en b) niet meer doen.

@OctaFish

Wanneer is er wel een reden om te quoten dan? Als je iemand wil beantwoorden en er zitten andere berichten tussen dan lijkt het mij logisch om die persoon te quoten zodat hij weet dat je het tegen hem hebt. Zo deed en doe ik het altijd in een forum.

Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan