hoe drivers trust1100G instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je ze uit laat pakken naar een plaats waar jij het wil kun je daarna op de inf file via rechtermuisklik de driver installeren.

EDIT: Lange Pier gaf ongeveer dezelfde hint als hieronder.

WELKE drivers? Mag ik aannemen die van XP?
En welk besturingssysteem draait op je pc? XP?

Wat je kunt doen is het volgende: Installeer 7-zip
Rechstklik op het van Trust gedownloade .exe bestand, en kies voor 7-zip -> Pak uit naar 13177_01
Dan (gebruikmakend van wat er in de submap 13177_01 staat) de volgende instructie uitvoeren:
NL
Het gebruik van'INF'-bestanden bij de installatie van stuurprogramma’s:

Nieuwe installatie van een stuurprogramma
- Plaats het product in uw computer
- na detectie zal om een stuurprogramma worden gevraagd
- verwijs naar de map op uw harde schijf waar u het (uitgepakte) stuur-
programma heeft geplaatst
- volg de aanwijzingen op het scherm, de installatie wordt afgerond
- herstart na de installatie uw computer voor een correcte werking

Bijwerken bestaand stuurprogramma (update)
- Kies Start - Instellingen - Configuratiescherm - Systeem
- Kies Apparaatbeheer (tabblad of optie binnen een tabblad)
- Klik op '+'-teken bij producttype waarbij u het stuurprogramma wilt vernieuwen. Product wordt zichtbaar
- Dubbelklik op het product
- Kies: Stuurprogramma / Stuurprogramma bijwerken . . .
- verwijs naar de map op uw harde schijf waar u het (uitgepakte) stuur-
programma heeft geplaatst
- volg de aanwijzingen op het scherm, de installatie wordt afgerond
- herstart na de installatie uw computer voor een correcte werking

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
ik heb het uitgepakt maat ik kom er dan niet uit wat ik met dit moet. dat lukt niet echt. me pc had hem al gezien en nu kan ik hem niet instaleren... ik gebruik xp ja

Apparaatbeheer starten -> Rechtsklikken op wat nu je webcam voorstelt (zal wel met een geel uitroepteken staan) en kiezen voor Driver installeren.
Dan aangeven dat je niet op Internet wilt zoeken, daarna aangeven "Ik wil zelf kiezen", dan aangeven "Ook op deze lokaties zoeken" en daar het Bladeren knopje gebruiken om de map aan te geven waar je de driver had uitgepakt.

Tijs.

hij doet dat niet ik krijg dit:

---

92202935.png

57569463.png

67926828.png

wat nu?

Dat betekent dat de driver die je hebt gedownload NIET hoort bij de webcam die je aangesloten hebt.
[Of je hebt nu die webcam driver proberen te installeren bij een apparaat dat NIET die webcam is maar een ander ding.]

Tijs.

Je weet wel zeker dat je met het blader knopje naar de submap bent gegaan waar de driver was uitgepakt, he?

Die link die je in het begin gaf zou goed moeten zijn voor een WB-1100G.
Doe het even zo: Dubbelklik in Apparaatbeheer het apparaat dat nu geen driver heeft (dus met geel uitroepteken ervoor), ga naar tabblad Details en geef ons de USB\xxxx aanduiding of de PCI\xxxxx aanduiding (geen typefouten maken!), dan kunnen we nakijken of deze (voor subtype 01) of deze (voor subtypes 02 en 03) de juiste driver is.

Zie ook hier waar je dat subtype als het goed is ook a.h.v. de sticker op de webcam zou moeten kunnen achterhalen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hallo, bedankt voor de reacties na bericht 10 ben ik zelf ook even weer verder gaan zoeken. op een vage site een instalatie gedownload in de vorm van exe en nu herkendt hij hem wel. voor de mensen met hetzelfde probleem in de toekomst: http://www.solidfiles.com/d/12ef702d6f/

Dat is dus dezelfde software als die je via de 2de link ik mijn vorige posting had kunnen downloaden.
Dus blijkbaar heb je een subtype 02 of subtype 03 van die webcam, terwijl je eerder probeerde de driver van subtype 01 te installeren.
Het downloaden voor subtypes 02 en 03 vanaf zo'n upload-site is dus niet nodig, want de driver is gewoon te vinden op de website van Trust zelf.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan