hoe dropbox bestand uloaden in windows 8.1 mail app

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdelleman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb gezocht, maar kon deze vraag nergens anders vinden. Wanneer ik in mijn mail app een bestand wil bijvoegen kan ik kiezen uit een paar locaties: deze pc, thuisgroep, netwerk, onedrive. Maar ik kan mijn Dropbox folder (die wel gewoon in de verkenner staat) niet vinden om daar een bestand uit bij te voegen.

Kan iemand mij helpen? Alvast dank

Begrijp je vraag niet helemaal.
Je wilt een bestand uit je dropboxmap mailen als bijlage in de mail?
Zou gewoon moeten werken als je het bestand sleept naar het mailbericht wat je wilt versturen.
Lukt het zo niet, kopieer je het bestand eerst naar het bureaublad en dan als bijlage versturen.

Maar waarom stuur je dan geen dropboxlink in die mail?

Goede suggestie

Dag Jackall,

Dank voor de suggestie. De link meesturen was idd mijn work around, maar de ontvanger (een oudere) loopt daarbij nog wel eens vast, daarom wilde ik het bestandje zelf sturen.
Ik probeer het nog een keer te formuleren.
via het metro menu van Windows 8.1 maak ik gebruik van de mail app. Wanneer ik dan inderdaad een bestandje wil bijvoegen en op de paperclip druk krijg ik wel Netwerk, Deze pc en OndeDrive en geluidsrecorder te zien, maar geen Dropbox. Heb je een idee hoe ik die kan toevoegen aan mijn lijstje met bronnen?

Alvast dank, Pieter

Zit daar ook een optie Favorieten tussen ?
Zo ja dan kun je daar je dropbox map in slepen.

zo niet open dan eens "Deze pc" en dan druk op "beeld" -> "Navigatievenster" en zorg dat "Favorieten weergeven aan staat"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan